۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۴۳۴۹۷
امام جمعه ناصریه عراق:

قدس باید به دست مسلمانان آزاد شود

امام جمعه ناصریه در واکنش به تصمیم آمریکا در به رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیان داشت که قدس باید به دست مسلمانان آزاد شود.
محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد مهدی ناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، با اشاره به تصمیم آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: فلسطین بخشی از عقیده و باور مسلمانان است بنابراین باید به دست آنان آزاد شود.

وی افزود: امت اسلامی برای حل مساله فلسطین احتیاج به یک رهبری واحد و حقیقی دارند که عدالت الهی را جاری کند.

امام جمعه ناصریه تصریح کرد: کشورهای اروپایی نیز این تصمیم آمریکا را به علت ظلم رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین، محکوم کردند.

وی در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه به فاصله طبقاتی موجود در عراق به شدت واکنش نشان داد و بیان داشت: برخی از مسؤولان در حالی بیش از 25میلیون دینار عراقی حقوق می‎گیرند که میزان دستمزد کارگران شهرداری 100هزار دینار است که این مساله منجر به افزایش فقر و فاصله طبقاتی در این کشور می‎شود.

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد که جامعه اسلامی با مشکلات مختلفی اعم از انحراف فکری و عقایدی دست و پنجه نرم می‎کند که برخی از رسانه‎های مورد حمایت از دشمنان درپی القای آن در افکار جوانان هستند.

وی تاکید کرد که مسؤولان و والدین باید برنامه ریزی جدی برای ایام تعطیلی دانش آموزان داشته باشند و آنان را برای آمدن به مسجد تشویق کنند.

امام جمعه ناصریه به استمرار مشکلات برق رسانی در عراق انتقاد کرد و گفت: مسؤولان دولتی و ذی ربط باید برنامه‎های خود را برای حل مشکلات این کشور به ویژه در زمینه‎های برق ارائه کنند و اقدامات عملی را انجام دهند./994/ب901/ف

ارسال نظرات