۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۵۳۲۰
مدير مدرسه علميه المهدي آران و بيدگل:

ترامپ كوچكتر از آن است كه بخواهد برجام را پاره كند

حجت الاسلام روحاني بيدگلي، صحبت هاي ترامپ در باره جمهوري اسلامي ايران و برجام را ناشی از ضعف و زبوني ترامپ دانست و گفت: ترامپ كوچكتر از آن است كه بخواهد برجام را پاره كند.
حجت الاسلام احمد روحاني بيدگلي

حجت الاسلام احمد روحاني بيدگلي در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز خدا و امام زمان(عج) انقلاب اسلامي را حمايت و پشتيباني كرده اند و امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب نيز كشتي انقلاب اسلامي ايران را در امواج پر تلاطم توطئه هاي دشمن به سلامت به ساحل نجات رسانيده است.

وي افزود: ابتدا كه انقلاب اسلامي نهال كوچك و آسيب پذيري بود دشمن نتوانست خدشه اي بر آن وارد كند، اما امروز كه به درخت تنومندي تبديل شده است و انقلاب اسلامي به دنيا صادر شده است آمريكا و ديگر كشورهاي جهان به قدرت جمهوري اسلامي پي برده اند و براي همين است كه فقط تهديد مي كنند،  اما جرأت تعرض به ايران را ندارند.

حجت الاسلام روحاني بيدگلي، با اشاره به اينكه آمريكا روز به روز در حال ضعيف شدن است، گفت: امروز هيمنه پوشالي آمريكا در هم شكسته شده است و سيطره و سلطه آنها بر كشورها تمام شده است و نمي تواند ادعا كند ابرقدرت جهان است چرا كه در تمامي توطئه هاي خود در سوريه و عراق و يمن و فلسطين و افغانستان با شكست روبرو شده است.

مدير حوزه علميه المهدي(عج) آران و بيدگل، صحبت هاي ترامپ در باره جمهوري اسلامي ايران و برجام از ضعف و زبوني ترامپ دانست و اظهار داشت: ترامپ كوچكتر از آن است كه بخواهد برجام را پاره كند.

به گفته وي، ترامپ اگر دست به چنين كاري احمقانه اي بزند، همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمود، اگر آمريكا برجام را پاره كند ما آن را آتش خواهيم زد.

حجت الاسلام روحاني بيدگلي، گفت: ما براي برجام هيچ ارزشي قائل نيستيم و صرفا از اين جهت كه برجام بين المللي است و جمهوري اسلامي ايران آن را امضا كرده است به پاي تعهد خود هستيم،  اما اگر آنها برجام را پاره كنند جمهوري اسلامي ايران نه تنها ضرر نخواهد كرد بلكه سود نيز خواهد برد.

وي يادآور شد: امروز جمهوري اسلامي براساس توانمندي هاي نظامي و پيشرفت هاي نظامي خود در موضع قدرت قرار دارد و آمريكا به دليل شكست هاي پي درپي در منطقه خاورميانه در موضع ضعف قرار دارد و تهديدهاي آمريكا نيز از موضع ضعف آنها است.

مدير مدرسه علميه المهدي(عج) شهرستان آران و بيدگل در ادامه پيوند سپاه و مردم را از هم ناگسستني خواند و با اشاره به اينكه آمريكا هيچگاه نخواهد توانست بين ملت و سپاه شكاف ايجاد كند، گفت: تشييع باشكوه سردار بي سر شهيد حججي از سوي ملت ايران به دنيا نشان داد سپاه از مردم و مردم از سپاه هستند و اين دو هيچگاه از يكديگر جدا نبوده و نخواهند بود./1307/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات