۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۳۵۲۷۵
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

سیستم موشکی ایران به خوبی پاسخ یاوه گویی های آمریکایی ها را داده است

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: باید هرچه سریع تر کشور های غیر متعهد به صحنه بیایند و برای ترامپی که در حال ایجاد جنگ جهانی جدیدی است چاره ای بیاندیشند.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا بیان داشت:  امروز شاهد این مساله ایم که هیأت حاکمه آمریکا گرفتار فرد بی منطقی شده اند که نه تنها خاورمیانه بلکه جهان را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: رجز خوانی این فرد بی منطق تنها متوجه ایران نیست بلکه گاه و بی گاه این اظهارات سخیف شامل کشور های مستقل نیز می شود و این مساله از روی بی منطقی او است.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: باید هرچه سریع تر کشور های غیر متعهد به صحنه بیایند و برای ترامپی که در حال ایجاد جنگ جهانی جدیدی است چاره ای بیاندیشند.

وی در ادامه افزود: ملت آمریکا به خوبی می داند ترامپ اجیر شده اسراییل و اعراب منطقه است اما سیاست مداران آمریکایی باید این مساله را بدانند که ایران اسلامی در برابر خطوط قرمز خود شوخی ندارد.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: جواب اظهارات ترامپ را سرب سرخ سیستم موشکی ایران داد و یاوه گویی های ترامپ نمی تواند ایران اسلامی را از راه خود بازدارد.

وی در ادامه افزود: حمله نظامی از سوی نیروهای آمریکایی هیچ گاه متوجه ایران اسلامی نخواهد بود، و آمریکا این را بداند که تاب و تحمل ملت ایران اندازه ای دارد.

وی ادامه داد: باید حکام سعودی و اسراییل این مساله را آویزه گوش خود کنند این نا امنی های موجود در منطقه خاورمیانه و جهان قطعا گریبان گیر خود آمریکا و جیره خواران این کشور خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم یاد آور شد: منطق ضد حقوق بشری ترامپ به خود اجازه تشویق نسل کشی در میانمار و بی خانمان شدن کودکان یمنی را با بمب های خوشه ای  می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترامپ کوچک تر از آن است با تهدید های خود جلوی اهداف حکومت، دولت و ملت ایران اسلامی بایستد و خوشبختانه شاهد وحدتی یک پارچه از ناحیه ملت ایران درباره اظهارات ترامپ بودیم./979/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات