۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۳۳۹۶۳
عضو كميسيون بهداشت مجلس:

ترامپ تو دهني محكمي از جمهوري اسلامي ايران دريافت خواهد كرد

عضو كميسيون بهداشت مجلس گفت: سخنان ترامپ در رابطه با جمهوري اسلامي قطعا نتيجه عكس برايش خواهد داشت و تو دهني محكمي را از جمهوري اسلامي ايران دريافت خواهد كرد.
حسينعلي شهرياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حسينعلي شهرياري بعد از ظهر امروز در حاشيه ديدار با آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، سخنان ترامپ را قبل و بعد از انتخاب رياست جمهوري آمريكا متفاوت خواند و افزود: ترامپ نشان داد مانند ديگر روساي جمهور آمريكا، هيچ اختياري از خودش ندارد.

به گفته وي، ترامپ يك فرد تاجر مسلكي است كه نوكر صهيونيست ها و هرآنچه را كه آنها برايش ديكته مي‌كنند، بايد به زبان بياورد و آن را اجرا كند.

شهرياري، سخنان اخير ترامپ درباره جمهوري اسلامي ايران را اراجيف خواند و افزود: بيشتر بزرگان و سياستمداران جهان سخنان ترامپ را در باره برجام و جمهوري اسلامي به سخنان يك انسان ابله تشبيح كردند.

عضو كميسيون بهداشت مجلس گفت: سخنان ترامپ در رابطه با جمهوري اسلامي قطعا نتيجه عكس برايش خواهد داشت و تو دهني محكمي را از جمهوري اسلامي ايران دريافت خواهد كرد و جاي هيچگونه نگراني هم نيست.

شهرياري با اشاره به اينكه اراجيف ترامپ نمي تواند تغييري در مواضع سياسي جمهوري اسلامي ايران داشته باشد، يادآور شد: بعد از سخنان ترامپ درباره ملت ايران، مردم ايران را مصمم تر از قبل كرده است چرا كه ملت ايران متوجه شد دشمني آمريكا با ملت ايران كه امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب هميشه به آن تأكيد داشته اند هنوز هم ادامه دارد.

به گفته وي، جمهوري اسلامي ايران با اقتدار در مسير توسعه و پيشرفت حركت خودش را ادامه خواهد داد و هيچ قدرتي نيز توانايي برابري و مقابله با جمهوري اسلامي ايران نخواهد داشت.

عضو كميسيون بهداشت مجلس در ادامه با اشاره به اينكه توطئه هاي دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامي ايران به خودشان برخواهد گشت، خاطرنشان كرد: همانگونه كه طي 40 سال گذشته آمريكا در همه توطئه هاي خود عليه ايران شكست خورده است و منافع آن به ايران رسيده است، مطمئنا آمريكا در ادامه توطئه هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران با شكست روبرو خواهد شد./1307/پ202/ب1

ارسال نظرات