۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۳۶۱۴
آیت الله ممدوحی:

مسؤولان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری با دشمن مقابله کنند

آیت الله ممدوحی با بیان این که مسؤولان باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری با دشمن مقابله کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق و حکیمانه اعلام کردند که اعتمادی به مستکبران به ویژه آمریکایی ها نیست و نباید به آن ها تکیه کرد.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به یاوه گویی های وقیحانه رییس جمهور آمریکا، این سخنان را ناشی از عدم تعادل روانی ترامپ دانست.

وی افزود: هر کس از خدا دورتر باشد پروردگار او را به خود واگذار می کند، آمریکایی ها با رفتارها و سخنان خود آبروی کشورشان را در جهان می می برند، آمریکا خیال می کند که جمهوری اسلامی ایران دشمن است در حالی که دشمنی بهتر از خودشان ندارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که آمریکایی ها کاری کردند که همه دنیا با او دشمن شده اند، اظهار داشت: آمریکا به صورت شرق و غرب عالم چنگ زده است، آمریکایی ها به هر ملتی به روشی آزار رسانده است.

وی ادامه داد: رفتارهای خصمانه آمریکایی ها نسبت به کشورهای مستقل سبب ناامنی برای خود آن ها می شود، امیدواریم که خداوند متعال دولتمردان آمریکا را مبتلا و نابود کند تا این اندازه به مردم جهان آسیب نرسانند.

آیت الله ممدوحی با بیان این که مسؤولان باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری با دشمن مقابله کنند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق و حکیمانه اعلام کردند که اعتمادی به مستکبران به ویژه آمریکایی ها نیست و نباید به آن ها تکیه کرد.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن قابل اعتماد نیست و در هیچ صورت نمی تواند به آن تکیه کرد، تاکنون هر کس به دشمن تکیه کرده غرق شده است، تجربه برجام باید مدنظر افراد باشد تا بدانند که اعتماد به دشمن فایده ای ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خار چشم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با یاوه گویی های اخیر آمریکا دنیا متوجه می شود که سپاه دارای صحت مقاومت است، اگر دشمن از سپاه تعریف می کرد باید تعجب می کردیم، این که دشمن علیه سپاه حرف می زند بهترین دلیل بر درستی راه سپاه و قدرتمندی و اقتدار سپاه است./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات