۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۳۳۴۶۸
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

چیزی در برجام عاید کشور ما نشد

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: در برجام چیزی عاید کشور ما نشد و هیچ امتیازی به ما نرسید باید با اتکا به خود و اعتماد به نفس و پیروی از فرامین رهبری به مقاومت اسلامی برسیم.
حجت الاسلام علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مسأله کینه‌‌‌‌‌توزی آمریکا نسبت به ایران گفت: به یقین هر قدرتی که در مقابل قدرت‌های برجسته دنیا ظهور کند برای مستکبران قابل تحمل نیست.

وی در ادامه با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی افزود: چون قدرت جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت و شناخته شده ‌موجب شده است کشور‌های مستضعف به این نظام اسلامی دل ببندند در این میان آمریکا تمام منافع و امتیازات را برای خودش می خواهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه آمریکا توان دیدن یک دولت و ملت مستقل را ندارد اظهار کرد: دولت آمریکا با نهاد‌های انقلابی مانند سپاه و مجلس شورای اسلامی در ستیز است این دولت نمی‌خواهد کشور ایران الگوی جهانیان باشد دولت مستکبر نمی‌تواند یک دولت را مستقل ببیند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ابراز کرد: آمریکا‌یی‌ها به طور مدام با انقلاب اسلامی در ستیز هستند به این دلیل که کشور ایران کشوری مستقل بوده و اجازه زورگویی به دشمن نمی‌دهد با توکل بر خداوند تا زمانی که جمهوری اسلامی از خط رهبری پیروی می‌کند مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان در مواجهه با بحران‌های به وجود آمده اضافه کرد: مسؤولان نباید مشکلات داخلی را طولانی کنند چون ما چند سال گرفتار مذاکره بودیم اکنون هم مدتی است که گرفتار برجام هستیم و از مسائل داخلی عقب مانده‌ایم از این رو مشخص نیست تا چه زمانی قرار است دولت آمریکا ایران را معطل نگه دارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه مسؤولان در زمان بحث انرژی هسته‌ای و مسأله برجام کشور را رها کردند اما حالا باید به فکر اقتصاد کشور و راه‌های درآمد و تامین معیشت مردم ایران باشند باید کاری کنیم که اقتصاد کشور سروسامان بگیرد چون اقتصاد کشور ما از هر قدرتی قوی‌تر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های گرفته شده از برجام گفت: در برجام چیزی عاید کشور ما نشد و هیچ امتیازی به ما نرسید باید با اتکا به خود و اعتماد به نفس و پیروی از فرامین رهبری به مقاومت اسلامی برسیم چون رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند به پای خودت تکیه کن و به عصای دیگران تکیه نزن.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه با اشاره به تحلیل مذاکرات ایران و آمریکا تصریح کرد: این تحلیل صحیح است چون آمریکا از این مذاکرات هیچ ضرری نکرد بلکه امتیازات زیادی را هم از ایران گرفت و به دنبال آن تحریم‌ها هم شکسته نشد در این میان لفاظی‌های ترامپ هم به جهت این است که به چند کانال و مجموعه به ویژه صهیونیسم و اسرائیل بدهکار است.

وی در پایان گفت: ترامپ یک شخصیت جمهوری‌خواه بوده که به صهیونیسم بین الملل و اعراب مرتجع بدهکار است از آنجایی که اعراب قارون صفت به ترامپ سود می‌رسانند او هم باید در مقابل قارون‌های خلیج‌ فارس و خاورمیانه به آنها سود برساند در حقیقت رییس جمهور آمریکا در جنگ‌های خاورمیانه هزینه کرده تا به منافعش برسد./۸۷۳/ت302/ب1

ارسال نظرات