۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۳۲۹۳۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

سپاه مایه افتخار ملت ایران است

مدیر حوزه علمیه لرستان از سپاه پاسداران به عنوان نهادی مقتدر و حافظ جان، مال و ناموس مملکت اسلامی یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی مایه افتخار ملت ایران است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست.

وی افزود: برای هوشیاری در برابر مکر آمریکاهمه بزرگان مسؤولان و خدمتگزارن نظام اسلامی باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که از ابتدا فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست، ایمان داشته باشند.

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: برای رفع مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی نباید چشم به دست بیگانه دوخت، بلکه با تکیه بر نیروی داخلی و استعدادهای خودی باید ر جهت رفع مشکلات کشور گام برداشت.

وی با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی درون زا است، عنوان داشت: تحقق این مهم نیازمن اقدام و عمل به دور از شعار است.

حجت الاسلام میناپور در ادامه تأکید کرد: با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی باید در جهت تحقق مؤلفه های اقتصادی گام برداشت و در این راستا از نیروی جوان و توانمند کشور بهره مند شد.

نتیجه فحاشی ترامپ تقویت وحدت و انسجام درون کشور ایران است

وی در ادامه با اشاره به فحاشی اخیر ترامپ علیه ایران اسلامی بیان داشت: بیانات ترامپ نتیجه ای  جز وحدت، انسجام ملی و محبوبیت ارگان های انقلابی در کشور ندارد.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: فحاشی رییس جمهور آمریکا موجب شد که همدلی، همفکری و صمیمیت مضاعفی در داخل کشور ایجاد شود و اعتماد به خود و خودباوری در ایران تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که مسؤولان به ویژه رهبری به سپاه و نظامیان، افرادی حافظ، مقتدر و توانا که فرزندان مقتدر ایران هستند لرزه بر جان دشمن می اندازند و موجب عصبانیت آنان می شوند.

حجت الاسلام میناپور ادامه داد: با تعیت از ولایت و توکل به خدای متعال نباید ترس و واهمه داشت و راهی که امام راحل ترسیم کردند ادامه خواهیم داد و خدای متعال یار ملت ایران خواهد بود، توطئه های دشمن در عرصه های مختلف نقش بر آب می شود.

وی در ادامه با اشاره به برجام و بی نتیجه ماندن آن خاطرنشان کرد: برجام درس های فراوانی برای ما به همراه داشت و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مهم ترین درسی که از برجام می گیریم، آمریکا شیطان بزرگ است و به گفته امام راحل و رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: مسؤولان باید بدانند که با مذاکره و کنار آمدن با دشمن خبیث آمریکا جز ضرر چیزی دیگری به بار نمی آورد.

حجت الاسلام میناپور با تعریف از سپاه پاسداران در یک جمله عنوان داشت: سپاه نیروی متدین، مقتدر، ولایتمدار، حافظ جان، مال و ناموس مملک اسلامی، محبوب ترین ارگان در کشور و افتخار ملت ما است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات