۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۲۹۲۲۹
موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب:

امام حسین برائت از آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ما یاد داده است

موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب(ع) گفت: آنان که از آمریکا و اسرائیل می‌ترسند بدانند مردم ما با الگوگیری از امام حسین(ع) زیر بیرق ولایت همواره از دشمنان اسلام برائت خواهند جست.
حجت الاسلام سینایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید سینایی موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب(ع) امروز در مراسم عزاداری روز عاشورا که در مسجد منیریه برگزار شد، گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) روز عاشورا بدون تقیه خط دوستی و دشمنی با دین الهی را به همه نشان دادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از علمای اسلام در طول تاریخ با تبعیت حضرت امام حسین(ع) زحمات فراوان کشیدند و به تعبیر امام راحل از بین آنان سرهای زیادی بر سر دار رفته است، عنوان کرد: امروز موفقیت مردم کشورمان در انقلاب حول محور ولایت است.

حجت‌الاسلام سینایی با اشاره به بخش‌هایی از زیارت عاشورا درباره دوستی و دشمنی با دوستان و دشمنان اهل بیت(ع) و تقرب الهی، اظهار داشت: خط کشی جدی برائت از دشمنان بدون مسامحه و ترس بسیار اهمیت دارد.

موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب(ع) ادامه داد: ما در طول تاریخ تا امروز از سیاستمداران ساده و احمقی نظیر ابوموسی اشعری بسیار ضربه خوردیم که بهای آن را تک تک ائمه معصومین(ع)، مظلومان و مستضعفان عالم پس دادند.

وی با اشاره به 17 هزار ترور اوایل انقلاب در کشورمان و انفجار هواپیمایی مسافربری ایران از سوی آمریکا، یا جنگ تحمیلی بر انقلاب، گفت: با وجود این همه دشمنی دشمن برخی بزدلان هنوز محبت آمریکا بر دل دارند دم از خوب بودن آنها می‌زنند.

حجت‌الاسلام سینایی افزود: امام حسین(ع) در اثر موضع‌گیری محکم برای دین خدا بود که نتوانست یک جرعه آب به فرزندان خود برساند، در حالی که ایشان به عنوان ولی فرزندان خود وظیفه داشت ابتدایی‌ترین نیاز آنها یعنی آب را به فرزندان خود برساند اما نه تنها امام که حتی فرزندانش هم بدون کوچکترین شکایتی برای دین خدا استقامت کردند، که نشان از بصیرت بالای همه اصحاب کربلا و فرزندان امام داشت.

موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب(ع) ادامه داد: امروز نمی‌شود ما لبیک یا حسین(ع) بگوییم اما به آن سبک و سیاق عمل نکنیم که اگر در اثر دشمنی دشمنان بخشی از دنیای ما تامین نشد به ولایت و دین پشت کرده و محبت دشمنان را به دل گیریم.

وی با اینکه همه وجود ما مردم ایران لبریز از نفرت نسبت به آمریکا و اسرائیل است، گفت: بر اساس فرمایش امام راحل یک اقیانوس نمی‌تواند نجاست اسرائیل را پاک کند، هنوز داعش تمام نشده در عراق و نقاط دیگر دنیا مثل میانمار دنبال خلق جنایات دیگری هستند.

 حجت‌الاسلام سینایی افزود: موساد این سازمان اسرائیلی بیشترین ترور را در دنیا دارد طوری که با وقاحت تمام رسما هم آن را اعلام می‌کند، چرا ما از چنین حیوانات وحشی اعلام برائت نکنیم.

موسس حوزه علمیه سفیران ابوطالب(ع) بیان داشت: تشیع شهید حججی به دنیا نشان داد که مردم شجاعت و بصیرت را دوست دارند، ما مردم ایران زیر بیرق ولایت فقیه مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد تا زمانی که به پیروزی نهایی برسیم.

وی گفت: صدور انقلاب ما با اسلحه نبود بلکه در اثر محبوبیت، شرافت و آبروی آن نزد سایر ملل دنیا بود چراکه هر کشوری مظلوم واقع شد ایران آنها را کمک کرد، ما عشق و علاقه خود به ولایت و برائت از دشمنان را بدون ترس اعلام می‌کنیم./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات