۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۲۱۹۲۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خبر داد؛

فعالیت ۵۰ روحانی مبلغ در مناطق محروم ارومیه

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با اشاره به اهمیت تبلیغ و توجه رسانه به فعالیت‌های مبلغان دینی، گفت: در حال حاضر ۵۰ مبلغ غیر از مبلغان طرح هجرت و روحانیان مبلغ داخل شهر، در روستاها و حاشیه شهر ارومیه به امر تبلیغ اشتغال دارند.
حجت الاسلام علیپور

حجت الاسلام احمد علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ و ارتباط تنگاتنگ آن با حوزه های علمیه و روحانیت، اظهار داشت: کار اصلی و وظیفه ویژه روحانیت تبلیغ دین و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه رکن تبلیغ و ترویج دین و بستر سازی برای گسترش هر چه بیشتر این مهم باید به طور جد پیگیری شود، ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی ارومیه نیز درحد توان و امکانات برای ترویج این امر با پشتکار و همکاری روحانیت انقلابی و پای کار در بحث تقویت تبلیغ فعال است.

رییس اداره تبلیغات شهرستان ارومیه با اشاره به فعالیت 50 روحانی مستقر در روستاها و حاشیه شهر ارومیه و مناطق کمتر برخوردار، ابراز داشت: این تعداد مبلغ به غیر از مبلغان طرح هجرت و روحانیان فعال در سطح شهر است که به امر مبارک تبلیغ اشتغال دارند.

وی با تأکید بر همکاری و همیاری میان اداره تبلیغات اسلامی ارومیه و خبرگزاری رسا در ترویج امر تبلیغ و شناساندن فعالیت مبلغان دینی که با جان و دل در امر تبلیغ دین مبین اسلام فعالیت دارند، گفت: رسانه و امر خبررسانی در دنیای امروز یک ضرورت غیر قابل انکار است و همین امر در حوزه تبلیغ دین نیز باید تقویت شود.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به نقش بی دیل رسانه در ترویج امر تبلیغ و معرفی اهمیت و ارزش آنها در کنار انعکاس فعالیت‌های مبلغان بی ادعا، خاطرنشان کرد: لازم است توجه رسانه بر امر تبلیغ روز به روز گسترش یابد و اداره تبلیغات اسلامی ارومیه نیز همکاری و حمایت خود را در این امر اعلام می کند.

وی با بیان اینکه ماه محرم که بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام است نزدیک است، گفت: همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم با حضور مبلغان و روحانیت انقلابی و فعال ارومیه برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در این رابطه با اهمیت و حضور رسانه‌ای چون خبرگزاری رسا در این همایش مغتنم است.

رییس اداره تبلیغات شهرستان ارومیه با تقدیر از فعالیت خبرگزاری رسا در زمینه انعکاس اخبار حوزوی و به ویژه اخبار مراجع تقلید و پیگیری مطالبات رهبری، خاطرنشان کرد: خبرگزاری رسا همچنین در انعکاس فضای علمی حوزه‌های علمیه خوش درخشیده است که جای تقدیر دارد./854/ت302/ب1

ارسال نظرات