۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۱۹۳۳۱
معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

شناسایی و برنامه ریزی فرهنگی برای ۵۰ نقطه آسیب پذیر در سطح فارس

معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، گفت: در این زمینه ۵۰ نقطه آسیب‌پذیر در سطح استان شناسایی و برای آنها برنامه‌ریزی فرهنگی شده است.
حجت الاسلام دانش

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام شکرالله دانش معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس از شناسایی و برنامه‌ریزی فرهنگی برای ۵۰ نقطه آسیب‌پذیر در سطح استان توسط این اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام دانش گفت: تمام نقاط  آسیب‌پذیر استان فارس تحت برنامه‌های مستمر فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس اظهار داشت: با توجه به ضرورت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ۵۰ نقطه آسیب‌پذیر در سطح استان فارس شناسایی و مورد مطالعه دقیق قرار گرفته‌اند و در یک برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی‌شده فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مناطق به اجرا در می‌آید.

وی افزود: بدین‌ترتیب ۵۰ مدیر فرهنگی در این مناطق مستقر می‌شوند و شبکه فرهنگی تبلیغی منسجم و فعال در این مناطق شروع به فعالیت خواهند نمود.

حجت‌الاسلام دانش تصریح کرد: مناطق حاشیه‌نشین شهرهای ویژه به خصوص در نقاطی که آسیب‌های اجتماعی بیشتری وجود دارد اولویت این اقدام مهم فرهنگی هستند.

معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ستاد مبارزه با آسیب ‌های اجتماعی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس تشکیل شده و مسئولین مناطق مشخص و در حال کادربندی و آغاز فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مناطق هستند./825/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات