۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۷۸۶۳

تأکید مدیر جامعه الزهرا بر حضور گسترده مردم پای صندوق های رای

مدیر جامعه‌الزهرا(س) بر حضور جدی مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: طلاب و مردم با حضور گسترده و حداکثری در انتخابات سرنوشت خود را رقم خواهند زد.
حجت الاسلام مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: انتخابات به معنای مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشورشان بود و مسأله‌ای است که هیچ کس نباید نسبت به آن سهل انگاری کند.

وی افزود: سهل انگاری به این معناست که ما نسبت به آینده کشور، جوانان و فرزندان خود بی‌اهمیت باشیم.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:‌ هر کس دغدغه ایران، اسلام و فرزندان خود را دارد، باید حضور جدی در انتخابات داشته باشد و با بررسی به کاندیداهای اصلح در همه انتخابات های پیش رو رأی دهد.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح گفت: شاخص‌های اخلاقی، عقیدتی و سلامت اندیشه و اخلاق و همچنین صداقت در گفتار و رفتار از معیارهای مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: معیارهای سیاسی شامل پایبندی به معیارهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای معظم نیز از دیگر ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: توانایی، کارایی و توانمندی برای اداره سکان های اصلی کشور هم می تواند از معیارهای مهم در انتخابات باشد.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به دلایل اهمیت رای دادن مردم و حضور آنها در انتخابات گفت: به دلیل این که خداوند انسان را آزاد آفریده و مردم صاحب این مملکت و آینده‌ساز زندگی فرزندان خود هستند و کسی جز خودشان حق تعیین سرنوشت را برای آنان ندارد؛ بنابراین برای اداره سرنوشت به دست خودشان، باید رأی داده و در انتخابات شرکت کنند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات