۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۵۹۷۱
مسؤول گروه تبلیغی سپید مطرح کرد؛

ورود طلاب به عرصه تبلیغ نوین عامل رقم زدن نهضت عظیم تبلیغی

مسؤول گروه تبلیغی سپید ورود طلاب به عرصه تبلیغ نوین را بسیار مهم دانست و این موضوع را عاملی برای رقم زدن نهضت عظیم تبلیغی برشمرد.
تبلیغ رسانه ای

مهدی شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی سپید عنوان کرد: این گروه تبلیغی زیر مجموعه خانه تبلیغی عقیق است که در زمینه تولیدات هنری مشغول به فعالیت می باشد و به عنوان یک کارگروه در دفتر تبلیغات تشکیل شده و در 3 سال اخیر فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از تولیدات این گروه مجموعه «قاف» است که 3 دفتر آن تولید شده که هر دفتر شامل 30 داستانک که این داستانک ها از آیات قرآن الهام گرفته شده است.

مسؤول گروه تبلیغی سپید تصریح کرد: مخاطب این مجموعه تولیدی عامه مردم است و موضوعات متفاوتی برای هر دفتر در نظر گرفته شده که تا کنون استقبال بسیار خوبی از مجموعه قاف به عمل آمده و همین موضوع باعث شده که این کار ادامه دار باشد.

شریفی اضافه کرد: یکی دیگر از زمینه های فعالیتی گروه سپید حوزه فیلم است که چند داستان از مجموعه قاف تبدیل به فیلم نامه شده است که تولیداتی مانند صف و تیهو از مجموعه عقیق که در جشنواره های مختلف صاحب رتبه های برتر شده اند، فیلم نامه آنها از مجموعه قاف بوده است.

وی با بیان برخی دیگر از کارهای صورت گرفته توسط این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: تهیه بسته تبلیغی بر اساس مناسبت های تقویمی از پروژه های این گروه است که برای هر مناسبتی بسته مربوط به آن که متشکل از متن داستانی، نمایش و تیزر است ساخته می شود و در واقع یک مجموعه تبلیغی کامل برای هر مناسبت تولید و در اختیار مبلغین قرار داده می شود.

مسؤول گروه تبلیغی سپید ورود طلاب به عرصه هنر را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: ورود طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ نوین بسیار اثرگذار است و با توجه به اینکه از لحاظ محتوایی دست آنها پر است، اگر با عرصه هنر آشنا شده و الزامات فعالیت های هنری را بیاموزند، تغییر بزرگی در حوزه فرهنگی تبلیغی ایجاد خواهد شد.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی از هنرمندان به طلاب فعال در حوزه هنر غبطه می خورند و بارها گفته اند که روحیه، تفکر و اندیشه بسیار خوبی در بین این افراد وجود دارد و در بحث های هنری نیز چیزی از متخصصین این عرصه کم ندارند که تلفیق این دو موضوع موجب شده تا دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه تولیدات هنری طلاب رقم بخورد./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات