۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۹۵۲۶۶
کارشناس مسائل سیاسی:

برای پایان دولت حرف، ساعت هایتان را تنظیم کنید

نظرسنجی ها خبر از افزایش روزانه اقبال به نامزدهای انقلابی و ریزش شدید آرای روحانی در سطح ملی دارد.
محمد عبدالهی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مشرق نیوز، محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دیدارهای عمومی و نظرسنجی ها خبر از افزایش روزانه اقبال به نامزدهای انقلابی و ریزش شدید آرای روحانی در سطح ملی دارد که البته پیش از آن هم نشانگر رای منفی گسترده ای برای نه گفتن به او بود.

بی شک، ادامه این مسیر به فضل الهی، میتواند برد جریان 96 درصدی را حتی در دور اول، قطعی و حتمی کند.

اینک اما زمان،  زمان درنگ و تماشا نیست. زمان تکاپو و تلاش است که پیروزی جز به هوشیاری و نصرت الهی جز به تلاش میسر نمی شود..

اینک برای جمع شدن بساط اشرافیت زالوصفتی که بر شریان های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران چنگ انداخته، یک "یا علی" لازم است.

برای باز شدن کارخانه ها و کارگاه ها و رونق زندگی کارگرانی که به جای کمک به آنها وعده خرد شدن دهان داده می شود، یک "یا علی" محکم لازم است.

برای ریشه کن بیکاری که ریشه فقر، اعتیاد، بزهکاری و هر مصیبت و معضل اجتماعی است، یک "یا علی" دیگر لازم است.

برای رفع محرومیت و تبعیض، برای ناله های کودکان بی سرپرست، برای مدد به زنانی که هم پدرند هم مادر، برای مردانی که شب شرمگین و با دستان خالی به خانه می روند، یک "یا علی" مصمم دیگر لازم است..

برای کنار زدن 4درصدی که بجای گرمخانه برای کارتن خوابها، مرکز بهاران برای معتادان، مرکز شهربانو برای زنان سرپرست خانوار و مدرسه برای کودکان کار، راه حل عقیم کردن فقرا ‼️را می دهد، یک "یاعلی" جانانه لازم است.

برای حمایت از خون صدها مدافع حرم که زن و فرزند و خانواده رها کردند و برای نزدیک نشدن دشمن به مرزهایمان، مرزبان هایمان، به دل دشمن زدند، یک "یا علی" لازم است.

برای جمع شدن بساط طبقه اقلیت رفاه زده و ناتوانی که تا 70 سالگی هم میز و صندلی‌شان را رها نمی‌کنند، یک "یاعلی" غرّا لازم است.

این "یا علی" که میگویی، مانند یک اجازه است، آغاز یک تحول و یک راه تازه است.. کافیست تا بگویی یک "یا علیِ" دیگر... /969//۱۰۲/خ

ارسال نظرات