۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۹۲۷۶۳
امام جمعه موقت کرمان:

هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان را ناامید می کند

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که تمکین و حمایت از قانون وظیفه همه است، گفت: دشمن می خواهد از هر راهی به کشور و نظام جمهموری اسلامی آسیب بزند اما هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان را ناامید می کند.
امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلی امام علی(ع) گفت: توصیه علما، صالحان و بزرگان این است که شیعیان خود را با سه کتاب قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مانوس کنند.

وی با اشاره به نامه 31 نهج البلاغه اظهار داشت: زبان یک عضو مهم در بدن انسان است و نسبت به سایر اعضای دیگر ویژگی هایی دارد، زبان می تواند با رفتارهای خوب و پسندیده اشرف مخلوقات را به خدا نزدیک کند و همچنین می تواند با گناهان انسان را به دوزخ بفرستد.

امام جمعه موقت کرمان افزود: انسان باید مواظب زبان خود باشد، سکوت زبان سبب می شود تا انسان به آراستگی روح و تفکر بیشتر در رفتار های اجتماعی خود با دیگران بیندیشد.

وی ایراد کرد: دین اسلام مسلمانان را دعوت به اخلاق خوب کرده است؛ اخلاق و رفتار خوب سبب می شود که بیگانگان تمایل به دین اسلام پیدا کنند.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: انتخابات یک اتفاق خوب برای کشور ما است و هر فردی که تمایل دارد خدمتی به مردم داشته باشد پا در صحنه می گذارد؛ در مرحله اول باید هم خود و هم طرفدارانش اخلاق خوب را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد که به لطف خدا همیشه سربلند از این وظیفه بیرون می آید.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: در شروع ثبت نام برای ریاست جمهوری متاسفانه شاهد بی نظمی هایی هستیم که مسؤولان باید فکری به حال این مشکلات کنند؛ آبروی کشور بسیار مهم تر از ثبت نام است.

وی در پایان گفت: تمکین و حمایت از قانون وظیفه همه است؛ هیچ کاندیدایی، کاندید مقام معظم رهبری نیست، کاندید رهبر معظم انقلاب رای مردم ایران است؛ دشمنان می خواهند از هر طرقی که بتوانند به کشور و نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند و هوشیاری و بصیرت می تواند دشمنان را ناامید کند./۲۰۲/۹۷۲/ب۱

ارسال نظرات