۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۸۷۹۳۷
حجت الاسلام روحانی نژاد:

سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: حضرت زهرا(س)الگوی ویژه جامعه اسلامی به ویژه بانوان است.
روحانی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن، تاکید کرد: یکی از بالاترین برکات برای شیعیان ولادت حضرت زهرا (س) است و پیامبر(ص) نیز خشنودی خود را در گرو خشنودی دختر خود می داند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با ولادت حضرت زهرا(س) و نزول سوره کوثر بر پیامبر(ص) منت می نهد، افزود: خداوند پیامبر اکرم (ص) را بهانه خلقت عالم و امام علی(ع) را نیز بهانه خلقت پیامبر (ص) دانسته و حضرت فاطمه(س) را دلیل اصلی خلقت عالم و آدم می داند و این نشانه مقام و منزلت آن حضرت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه امروز سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود و نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی و فاطمی آسایش و راحتی را در نتیجه خواهد داشت، گفت: دشمنان سعی در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ما هستند، لذا ما معتقد هستیم دشمن الگوی زندگی غیر انسانی و غیر اخلاقی به جامعه ما ارائه می دهد و بر هم زدم نهاد خانواده را نقطه هدف خود قرار داده است.

روحانی نژاد با اشاره به شیوه همسرداری و فرزندپروری حضرت زهرا (س)، گفت: اگر سبک زندگی فاطمی و الگوی رفتاری اهل بیت (ع) در جامعه نهادینه شود یقینا بسیاری از آسیب ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی در پایان ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه های مهم حضرت زهرا (س) دانست و افزود: آن حضرت در راه ولایت ظلم های زیادی را تحمل کردند و مردم ما باید ولایتمداری را از این بانوی بزرگ اسلام درس بگیرند./1325//102/خ

ارسال نظرات