۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۶۸۸۳۵
همزمان با هفته پژوهش؛

آیین نکوداشت فعالان پژوهشی حوزه های علمیه خواهران زنجان برگزار می شود

آیین نکوداشت فعالان پژوهشی و فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان زنجان همزمان با حضور امام جمعه زنجان برگزار می شود.
حوزه خواهران

حجت الاسلام حسین محمدی، مسؤول دفتر مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری همایش تجلیل از فعالان پژوهشی حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این همایش فردا برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی برگزاری همایش نکوداشت طلاب فعال در عرصه های علمی و پژوهشی، اظهار داشت: در این آیین نکوداشت از 70 نفر از طلاب خواهر حائز رتبه های برتر و فعال در عرصه های مختلف تجلیل و قدردانی خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به طلابی که در این همایش تجلیل می شوند، خاطرنشان کرد: در همایش گرامیداشت هفته پژوهش از طلابی که در جشنواره های معتبر علمی و پژوهشی کشور حائز رتبه های برتر اول تا سوم شده اند و همچنین از برگزیدگان جشنواره کشوری وبلاگ نویسی کوثرنت، تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسؤول اجرایی آیین نکوداشت طلاب ممتاز علمی و پژوهشی در ادامه تصریح کرد: البته در همایش مذکور افزون بر گروه های اعلام شده، از ممتازین علمی مدارس علمیه سراسر استان نیز که در امتحانات رتبه های اول تا سوم را از جهت معدل درسی کسب کرده اند، با اهدای جوایزی قدردانی می شود.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش و آیین نکوداشت، گفت: اصلی ترین هدفی که از این مراسم دنبال می شود، عبارت است از شناساندن محصولات علمی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان و اثبات توانایی های آنها و همچنین نوعی خداقوت گویی است برای همه تلاش هایی که در این راه انجام داده اند.

گفتنی است، آیین نکوداشت فعالان علمی و پژوهشی مدارس علمیه استان زنجان فردا در سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان و با حضور مدیر کل بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور برگزار خواهد شد./949/302/ب2

ارسال نظرات