۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۴۷۳۸۷
امام جمعه بندرعباس:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل وحدت و انسجام امت اسلامی است

امام جمعه بندرعباس با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان، گفت: اگر نبود رهنمودهای معظم له که عامل اصلی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب است، استکبار از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی استفاده می‌کرد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان، گفت: مؤمن کسی است که سرمایه خود را به سمت امور خیر هدایت کند و از هزینه کردن در کارهای غیرضروری بپرهیزد.

وی با اشاره به نقش رهبری در خنثی سازی توطئه های دشمنان، افزود: اگر نبود رهنمودهای معظم له که عامل اصلی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب است، استکبار از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی استفاده می‌کرد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: ایجاد دعواهای بومی و غیربومی از توطئه های دشمنان بوده و دشمن در تلاش است تا با ایجاد اختلافات و درگیری، بین امت اسلامی تفرقه بیندازد، ما باید بیش از پیش، مواظب باشیم و حواسمان را جمع کنیم.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار مصداق بارز طاغوت هستند، دست کثیف آمریکا در تمامی جنایات رخ داده در دنیا هویداست و خون و خونریزی یکی از کوچکترین جنایات این کشور است.

وی تأکید کرد: کسانی که از دم از مذاکره و ارتباط با آمریکا می زنند باید بدانند تا زمانی که نظام سرمایه داری در آمریکا حکومت می کند سیاست جنگ طلبانه و مستکبرانه در جهان باقی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: با وضعیت کنونی دولت آمریکا، ارتباط با این کشور معنایی ندارد، مگر اینکه نظام در این کشور تغییر کند و سیاستهایش همانند دیگر کشورهای جهان باشد.

وی اشاره به عوامل سرنگونی استکباران تاریخ، طغیان، فساد، تکذیب آیات و غفلت را از عوامل اصلی سقوط مستکبران جهان دانست و گفت: به وجود آمدن داعش از مصادیق ستم و طغیان در جهان بوده و مستکبران جهان در رأس آنها، آمریکای جنایتکار با بوجود آوردن داعش به دنیا ستم کرده اند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به جنایتهای منافقان در کشور و تروز  17 هزار نفر در ایران به ویژه  شخصیت‌های بزرگ کشوری به حمایت و پشتیبانی سران سازمان های بین المللی، این اقدام سازمان ملل را مصداق بارز ظلم و فساد در روی زمین دانست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، کاهش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین اهداف آمریکا از مذاکره با ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا در مذاکرات با ایران در تلاش بود تا قدرت دفاعی ایران را کم کند اما این دولت مکار و خیانتکار باید بداند که دین، شرف و تعصب علوی ایرانیان اجازه نمی‌دهد که ملت ایران ذره ای از حق خود کوتاه بیایند و امریکا این آرزو را به گور می‌برد.

آیت الله نعیم آبادی بیان‌کرد: سیاست آمریکا بر این است که سیاستمداران آمریکایی را در میان اختلافات عقیدتی و رقابت‌های ملی مداخله و مانور دهد./851/201/ب2

ارسال نظرات