۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۴۷۳۶۳
آیت الله علما مطرح کرد؛

آل سعود خدمتگزار آمریکا و اسراییل/ راه مقابله با دشمنان حفظ اقتدار همه جانبه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه آل سعود خدمتگزار آمریکا و اسراییل است گفت: دین آل سعود سوغات انگلیس و دین انگلیسی است که آدم کشی را در سطح کشورهای اسلامی با مجری گری آل سعود و دستورات آمریکا و انگلیس به راه انداخته است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا (س)، ابراز داشت: رهبر انقلاب توصیه هایی در مورد ازدواج دارد که بر مبنای آن اساس ازدواج بر سادگی است، سادگی و مکتب ائمه علیهم السلام باید به فرهنگ تبدیل شود، سادگی در ازدواج بر اساس رهنمودهای انبیا زمینه های پیشرفت جوانان را رقم می زند بسیاری از کشورهای اروپایی زندگی خود را با سادگی شروع می کنند، باید انقلابی در جهت ترویج سادگی در ازدواج ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در ازدواج اصل قضیه محبت و رابطه عاطفی است، قرآن کریم تأکید فراوانی بر عاطفه و صمیمیت در زندگی دارد، امام خمینی (ره) همواره به جوانان و زوج های جوان دوستی و صمیمت را توصیه می کرد، زیرا صمیمیت و عاطفه دوطرفه میان جوانان از توقف پیشرفت در زندگیشان جلوگیری می کند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دهه اول ذی الحجه را با مستحبات و دعاها بگذرانید، زیرا فضیلت این ایام از ماه رمضان کمتر نیست، در این ماه لعنت وافری برای عربستان پبش می آید که در چنین روزی حجاج ما را از زیارت خانه خدا محروم کرد.

وی در ادامه افزود: 17 شهریور سالروز قیام مردم در خیابان ژاله است که شاه مردم انقلابی را به خاک و خون کشید تا چند روزی بیشتر در رأس قدرت بماند اما مردم با شهامت و شجاعت تمام در برابر شاه ایستادگی کردند.

آیت الله علما تصریح کرد: 17 شهریور سالروز شهادت مظلومانه زائران خدا در سال 66 به دستور آمریکا و اجرای آل سعود بود که شهدای زیادی در مکه تقدیم شد، واقعه سال گذشته نیز ادامه جنایات آل سعود و امریکا بود.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تأکید کرد: آل سعود خدمتگزار آمریکا و اسراییل است، دین آل سعود سوغات انگلیس و دین انگلیسی است که آدم کشی را در سطح کشورهای اسلامی با مجری گری آل سعود و دستورات آمریکا و انگلیس به راه انداخته است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسؤولان پدافند هوایی، اظهار داشت: برای ایستادگی در برابر دشمن باید قوی بود، باید در برابر قلدرهای زمان قوی بود، باید به فریاد آنها بی اعتنا بود، امروز باید ارتش، سپاه و بسیج قوی باشد زیرا قوت کشور در برابر دشمن است و دشمن را از تعرض به مرزها ناتوان می سازد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: وقتی که پدافند قوی باشد آمریکا به خود اجازه تعرض نمی دهد، از مصادیق قدرت، بالا بردن توان نظامی است و راه مبارزه با دشمن، حفظ اقتدار همه جانبه است که یک بُعد اساسی آن نظامی و بُعد دیگر مؤمن بودن به نظام انقلاب و اسلام است، جوانان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل 30 کشور جنگیدند و ایستادگی مردم و حفظ بصیرت سبب ظفر و پیروزی ایران شد.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: حضور مردم در صحنه به کشور اقتدار می دهد، ارتش امروز مقتدر است و نیروی هوایی و دریایی اجازه حرکت به یک کشتی از خلیج فارس و تنگه هرمز را نمی دهد و اینها بیانگر اقتدار کشور است./857/201/ب2

ارسال نظرات