۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۷۲۸۷
روحانی اهل تسنن لبنان:

مزدوران امپریالیسم توانایی تحریف اسلام را ندارند

دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان تأکید کرد که اسلام دین انسانی و رحمانی است ولی تفکیری‎ها درصدد بازیچه قرار دادن فقه و میراث آن هستند.
شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان در دیدار با جمعی از اعضای «هیأت جهانی بازگشت به فلسطین» بر لزوم توجه همگانی به فلسطین تأکید کرد و گفت: اشغالگران در حال ارتکاب شنیع ترین جنایت های تروریستی علیه این ملت مظلوم هستند و ملت های اسلامی باید در راستای آزادی این سرزمین تلاش کنند.

وی همچنین تحکیم وحدت اسلامی را خواستار شد و افزود: مسلمانان باید با یکدیگر همکاری کرده تا آموزه های اصیل اسلامی که تندروها و تکفیری ها درصدد مخدوش کردن آنها هستند را به جهانیان تبلیغ کنند.

این روحانی اهل تسنن از اسلام به عنوان دینی انسانی و رحمانی یاد کرد و اظهار داشت: تکفیری ها می خواهند فقه و میراث عمیق اسلامی را بازیچه خود قرار دهند اما مزدوران رژیم صهیونیستی و امپریالیسم جهانی نمی توانند حقیقت را تحریف کرده و مردم را گمراه سازند.

شیخ الجعید شب ظالمان را کوتاه دانست و تصریح کرد: علما و مبلغان و اندیشمندان مسلمان در برابر تندروها ایستاده و اجازه تحقق اندیشه های گمراه و دروغین آنها را نمی دهند./980/ب903/د
 

ارسال نظرات