۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۴۵۶۲۲
روحانی اهل تسنن لبنانی:

رژیم صهیونیستی تحمل قدرت نظامی مقاومت را ندارد

رییس جمعیت همبستگی ملی لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی از سلاح‌هایی برخوردار است که در جنگ آتی درس های بزرگی به اشغالگران خواهد داد.
شيخ مصطفي ملص رئيس تجمع همبستگي ملي لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ مصطفی ملص رییس جمعیت همبستگی ملی لبنان در پیامی تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرد و افزود: این مسائل نشان می دهد که دشمن همچنان در انتظار فرصتی برای حمله به ملت فلسطین است و در این راستا به هیچ ارزش انسانی و حقوق بین المللی اهمیتی نمی دهد.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی همچنان در حال ناامن کردن منطقه است اما مطمئنا تحمل قدرت نظامی مقاومت فلسطین را ندارد. مقاومت اسلامی از سلاح هایی برخوردار است که مطمئنا در جنگ آتی درس بزرگی به اشغالگران خواهد داد.

این روحانی اهل تسنن بر لزوم پایبندی به گزینه مقاومت تأکید کرد و افزود: تجاوزهای صهیونیستی تنها بر عزم و اراده ما می افزاید و لزوم پایبندی به گزینه مقاومت را بیش از گذشته آشکار می سازد.

شیخ ملص خاطر نشان ساخت: همگان باید به شیوه های مختلف به حمایت از مقاومت پرداخته و از سلاح آن که عامل بازدارنده دشمن صهیونیستی و سایر طمع ورزان به فلسطین به شمار می آید، حمایت کنیم./980/ب903/د

 

ارسال نظرات