۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۴۵۶۱۷
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:

رژیم صهیونیستی حامی اصلی شبکه های ضد نظام است

لطیفی یکی از پشتیبانان اصلی و مهم شبکه های ضدایرانی را رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: اسرائیل با 214 شبکه تلویزیونی و دو ماهواره مهمترین هدف خود را تقابل با ایران و کشورهای اسلامی اعلام کرده است.
سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ظهر امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش، ابراز داشت: در زمان حاضر جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت استکبارستیزی تحت شدیدترین حملات رسانه ای و سایبری دشمنان قرار دارد.
وی با اشاره به نقش ارتش و نیروهای مسلح در تأمین امنیت مرزها و دفاع از خاک میهن اسلامی، گفت: این نیروهای مخالص و خدوم افزون بر وظایف و ماموریتهای تخصصی، در زمینه ها و ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز باید مدافع حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ابراز کرد: دشمنان ما پس از اینکه از حمله نظامی به کشور ناامید شدند، با طراحی انواع سناریوها و توطئه ها سعی دارند از طریق فضاهای اجتماعی و مجازی به حملات فرهنگی علیه جوانان ادامه دهند تا بدین طریق جامعه را به لحاظ فرهنگی استحاله کنند.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر تعداد 159 مدار تلویزیونی در جهان وجود دارد که 217 ماهواره را پشتیبانی می کند، افزود: از این تعداد 80 مدار در حوزه سرزمینی ایران با 18 هزار شبکه تلویزیونی فعال است که تمامی آنها در تقابل با جمهوری اسلامی هستند.
لطیفی ادامه داد: از مجموع شبکه های فوق تعداد سه هزار شبکه با گیرنده های معمولی در ایران با کیفیت عالی قابل دریافت است که از این تعداد 380 شبکه موسیقی، 120 شبکه ضداخلاقی، 250 شبکه کودک و نوجوان و 80 شبکه نیز در حوزه مصرف گرائی با هدف تبلیغ فرهنگ غربی و مبتذل فعالیت می کنند.
وی یکی از پشتیبانان اصلی و مهم شبکه های ضدایرانی را رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: اسرائیل با 214 شبکه تلویزیونی و دو ماهواره مهمترین هدف خود را تقابل با ایران و کشورهای اسلامی اعلام کرده است، این شبکه ها با تمام قدرت خود به دنبال ضربه به اسلام و انقلاب هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از فعالیت 150 شبکه تلویزیونی فارسی زبان خبر داد که با حمایت مستقیم اسرائیلیها تأمین مالی می شوند که در اغلب آنها علیه تاریخ و تمدن ایرانی و اسلامی، تجزیه طلبی و قومیت گرائی تبلیغ گسترده ای صورت می گیرد، گفت: این مسأله بسیار حساس و مهم است.
وی لازمه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه کشور را بصیرت افزایی آحاد مردم به ویژه مدیران و مسؤولان دانست و یادآور شد: باید توجه داشت که بر اثر بی بصیرتی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، کشور دچار آسیب های فراوانی شده است که شهادت رجائی و باهنر و سایر شخصیت های ممتاز نظام از آن جمله می باشد.
لطیفی با تأکید بر بصیرت افزایی روحانیان در جامعه، ابراز داشت: روحانیت با ظرفیتهای عظیم خود می تواند در این عرصه نقش بسزایی را ایفا کند./202/854/ب1

ارسال نظرات