۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۶۰۸
امام جمعه شهرستان مشگین شهر:

اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر، گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در حال‌حاضر مدیون خون شهدای والامقام است.
حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگين شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار ظهر، امام جمعه شهرستان مشگین شهر، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در حال‌حاضر مدیون خون شهدای والامقام است و به برکت خون شهدای والامقام، کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

وی اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب فرهنگی در توسعه اقتصادی، افزود: یکی از راهکارهای توسعه اقتصاد و گردشگری، توسعه برنامه‌های فرهنگی است و نیاز است در اجرای برنامه‌های اقتصادی و گردشگری برنامه‌های فرهنگی مبنای اساسی قرار گیرد.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به اینکه هم اکنون تحول عظیمی در بخش گردشگری و اقتصادی شهرستان مشگین‌شهر به وجود آمده است، بیان داشت: یکی از راهکارهای توسعه منطقه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این زمینه در شهرستان مشگین‌شهر اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه تداوم یابد.

امام جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: اقدامات دولت در توسعه گردشگری، کشاورزی و بخش معادن شهرستان مشگین‌شهر قابل تقدیر است و امیدواریم با برنامه‌های راهبردی با استفاده از این ظرفیت‌ها منطقه را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهیم که نیاز است مسؤولان منطقه با وحدت و همدلی برنامه‌ریزی‌ هدفمند راهکارهای توسعه منطقه را شناسایی و انجام دهند.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه هم اکنون آمار بیکاری در منطقه نیز افزایش یافته است، گفت: باید برای اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دولت فضای کسب و کار را در منطقه گسترش دهد تا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه کاهش یابد.

وی اظهار کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت بسیار بالایی در بخش گردشگری و کشاورزی و نیز صنعت و معدن دارد که با شکوفایی این ظرفیت‌ها می‌توانیم گام بزرگی در ایجاد اشتغال پایدار برداریم که در این راستا فعالیت‌های انجام شده بسیار خوب ارزیابی شده و نیاز است در این زمینه تلاش‌ها بیشتر شود./937/203/ب2

ارسال نظرات