۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۴۵۶۰۷
امام جمعه بروجرد:

مردم بهترین ارزیاب عملکرد دولت هستند

امام جمعه بروجرد مردم را پشتوانه نظام دانست و گفت: مردم بهترین ارزیاب عملکرد دولت هستند و با ارائه خدمات دولت می توان این پشتیبانی را تقویت و حفظ کرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اداری شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با تأکید بر ارائه فعالیت دولتمردان به مردم گفت: این اقدام فرصتی برای ارزیابی خدمات دولت است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ارائه آمار واقعی فعالیتها به مردم، افزود: این اقدام موجب تقویت پشتیبانی از نظام و امیدواری مردم نسبت به آینده می شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مردم بهترین ارزیاب عملکرد دولت هستند، عنوان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه یک ساله دولتمردان به مردم و ارزیابی عملکرد دولت است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی های گروه های سیاسی با سیاه نمایی یا سفیدنمایی همراه است، افزود: عملکرد دولت باید با کمال انصاف مورد قضاوت قرار گیرد.

مسؤولان روحیه مردمی خود را حفظ کنند

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت توجه به فرمایشات رهبری برای انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم، خاطرنشان کرد: مهم ترین توصیه رهبری به مسؤولان داشتن روحیه مردمی است.  

وی بر ساده زیستی مدیران دولت تأکید کرد و گفت: پست های مدیریتی نباید پلی برای چپاول کشور باشد و مدیران باید امین مردم باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم سرمایه های نظام هستند، اظهار داشت: دولتمردان نباید کاری کنند که اعتماد مردم از بین رفته و بین سرمایه های نظام خلل ایجاد شود.

وی در ادامه به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید گامهای مؤثری برداشته شود و نباید در انتظار بیرون از کشور ماند.

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت تکیه بر ظرفیتها و توان داخلی کشور، گفت: کاهش نرخ تورم، برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بهبود اشتغال و توجه به فرهنگ باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات