۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۵۵۹۹
امام جمعه نورآباد:

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

امام جمعه نورآباد هفته دولت را فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: بیان این دستاوردها موجب دلگرمی مردم به نظام و فعالیت مسؤولان می شود.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان اجرایی شهرستان نورآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای دولتمردان هستند.

امام جمعه نورآباد هفته دولت را فرصتی برای پاسداشت ارزشهاي الهي و آرمان هاي شهدا خواند و افزود: این هفته فرصتی برای ارائه خدمات شایسته برای پیشرفت نظام است.

وی فرهنگ را از اساسی ترین مسائل کشور عنوان کرد و گفت: فرهنگ از امور اساسی و بنیادی هر جامعه محسوب می شود.

امام جمعه نورآباد با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی و هجمه های فرهنگی، اظهار داشت: توجه به فرهنگ و فرهنگ سازی می تواند جامعه را از بسیاری آسیب های اجتماعی و فرهنگی نجات دهد.

وی مصون سازی جوانان در برابر آسیبهای اجتماعی را در گرو تبیین فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: در این راستا باید عزم و اراده جدی تری صورت گیرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد تأکید کرد: برای کاهش آسیبهای اجتماعی مسؤولان باید روش و منش مدیریتی منسجمی را به کار گیرند.

وی در ادامه با تأکید بر ارائه دستاوردهای نظام، گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بازگوکردن دستاوردهای دولت است.

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ایجاد تحول فرهنگي در جامعه، خاطرنشان کرد: با ایجاد تحول فرهنگی و معنوي در جامعه توطئه های دشمن در زمینه های گوناگون خنثی می شود.

گفتنی است، در هفته دولت 50 طرح عمرانی در شهرستان نورآباد به بهره برداری می رسد./9451/203/ب2

ارسال نظرات