۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۴۵۵۷۲
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

حفظ دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه دولت است

حجت‌الاسلام محبی حفاظت از دستاوردهای انقلاب را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت دانست و گفت: دولت باید به نحو شایسته از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند و اجازه ندهد خون شهدا پایمال شود.
محمد محبی

حجت‌الاسلام محمد محبی نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به دو رویکرد اقتصاد و فرهنگ، گفت: تقویت بنیانهای سیاست مقاومتی در عرصه‌های مختلف به ویژه درباره مباحث اقتصادی و فرهنگی از وظایف اصلی و مهم دولت است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دو رویکرد اقتصاد و فرهنگ دولت باید در این راستا اقدامات جدی را انجام دهد.

حفظ دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه دولت است

عضو شورای حوزه علمیه قزوین حفاظت از دستاوردهای انقلاب را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت دانست و تصریح کرد: دولت باید به نحو شایسته از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند و اجازه ندهد خون شهدا پایمال شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به هفته دولت و ارزیابی اقدامات دولت در این سه سال اظهار کرد: ما در برخی عرصه‌ها شاهد موفقیتهای دولت بوده‌ایم ولی متاسفانه انتظارات مردم و متخصصان از دولت چندان برآورده نشده‌ است و نتایج انتخابات سال 1396 بیانگر میزان رضایت مردم از دولت خواهد داد.

جلب رضایت عمومی جامعه  منوط به نگاه تخصصی مسؤولان است

حجت الاسلام محبی با اشاره به لزوم نگاه دقیق و تخصصی مسؤولان در جهت پیشبرد اقدامات خود تصریح کرد: دولتمردان باید نگاه گذشته خود را تغییر داده و با نگاهی دقیق‌تر و تخصصی‌تر و هم‌چنین با استفاده از نکته نظر اندیشمندان در حوزه‌های مختلف دست به اقدامات جدی بزنند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با بیان وجوب جلب رضایت مردم از سوی دولت خاطرنشان کرد: دولت باید در مدت زمان باقی مانده از خدمت خود اقدامات اساسی انجام دهد تا نظر متخصصان، اندیشمندان و توده مردم نسبت به خود را تغییر داده و تا حدودی رضایت عمومی جامعه را به دست آورد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اقدام و عمل جدی در کارها، گفت: دولت‌مردان باید در برنامه‌های کلان و سیاستهای اجرایی همانطور که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند اقدام و عمل جدی داشته باشند و دست از شعار دادن بیهوده بردارند./302/873/ب1

ارسال نظرات