۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۴۴۴۰۹۴
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

طرح‌های عیدانه و تابستانه کتاب سبب افزایش خرید کتاب شده است

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح‌های «عیدانه کتاب» و «تابستانه کتاب» توانستند تا حدود قابل توجهی موضوع مصرف کتاب را گسترش دهند.
سید عباس صالحی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشست مشترک انجمن‌های فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی در محل استانداری این استان، اظهار کرد: تمام بخش‌های آیین پایانی جشنواره شعر فجر شامل دعوت از میهمانان و بخش بین‌الملل آن که از گستردگی خاصی برخوردار است، به مشهد خواهد آمد و البته ما برنامه‌های دیگری را نیز برای این رویداد درنظر گرفته‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: طرح‌های «عیدانه کتاب» و «تابستانه کتاب» توانستند تا حدود قابل توجهی موضوع مصرف کتاب را گسترش دهند.

 

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: اتفاق خوبی که در مشهد پدید آمده، افتتاح فروشگاه‌های بزرگ کتاب در مشهد است که شهر کتاب، پاتوق کتاب و انتشارات امام هستند و این امر نشان می‌دهد اتفاقات خوبی در این حوزه در حال انجام است.

 

صالحی ادامه داد: سال گذشته نیشابور به‌عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب و فعالیت‌های خوبی در این عرصه اتفاق افتاد. سامانه جامع چاپ که در دست اقدام است می‌تواند کاری کند که تمام مسیر چاپ از خود شهرستان‌ها انجام شود و امیدواریم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد./998/د102/ق

ارسال نظرات