۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۴۳۸۸۳
استاد دانشگاه:‏

منافع نظام سلطه در سکوت، حمایت و یا مواضع بی اثر است

کریمی گفت: طراحی پروژه شیعه هراسی در اتاق فکر صهیونیستها صورت می گیرد چرا که اسلام ناب محمدی که حضرت ‏امام(ره) منادی آن شدند را مانع ادامه حیات خود می دانند، در تقابل جریان حق و باطل، منافع نظام سلطه ‏در ‏سکوت یا حمایت و یا مواضع بی اثر و بی فایده است.
سکوت

غلامعلی کریمی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره سکوت مجامع بین المللی و عدم واکنش کشورهای اسلامی نسبت به جنایات جدید دولت بحرین در منطقه، گفت: آل خلیفه تابع آل سعود و آل سعود تابعی از نظام سلطه و صهیونیست بین الملل است، اگر به تقسیم بندی جریانهای عالم نگاهی بیندازیم می بینیم که در عالم دو جریان حق و باطل بیشتر وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز جنگ و نزاع بر سر ربوبیت است و گروه باطل ادعای "اَنا رَبُکُمُ الاَعلی" دارد، نظام سلطه تا جایی که می تواند حقایق را سانسور می کند و شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر را برای توجیه اعمال خودش ایجاد کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در حوادث و جنایات اخیر طبیعی است که غربیها یا سکوت کنند و یا موضع همراهی و حمایت بگیرند و یا به حداقلها کفایت  کنند، در بحث جهان اسلام هم دو بخش داریم، یک بخش سران کشورهای اسلامی است که می توان گفت به استثنای عراق و سوریه دنباله رو جریان سعودی ها و صهیونیستها هستند.

کریمی اظهار داشت: بخش دیگر سران کشورهای اسلامی مانند عمرالبشیر مورد ترس و رعب و تهدید واقع می شوند و یا مانند مصر و تونس تابعی از جریان صهیونیستها هستند،متاسفانه  بدنه جامعه اسلامی دچار جهالت شده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعودیها با ایجاد مدارس در کشورهای اسلامی مانند پاکستان و شبه قاره هند از دوران دبستان افراد را طوری تربیت می کنند که با ذهنیت تقابل شیعه و سنی بار می آیند.

وی گفت: در حال حاضر در اذهان عمومی به گونه ای جا انداخته اند که ایران با تصرف یمن و عراق و سوریه و بحرین می خواهد شرک را مستقر کند، از این رو بحث شیعه هراسی بیشتر از اسلام هراسی است و از لحاظ تبلیغاتی فعالیتهای گسترده ای در این زمینه صورت می گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: طراحی پروژه شیعه هراسی در اتاق فکر صهیونیستها صورت می گیرد چرا که اسلام ناب محمدی که حضرت امام(ره) منادی آن شدند را مانع ادامه حیات خود می دانند، در تقابل جریان حق و باطل، منافع نظام سلطه ‏در سکوت یا حمایت و یا مواضع بی اثر و بی فایده است./869/302/ب3

 

ارسال نظرات