۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۴۳۶۸۰
مبلغ حوزوی تشریح کرد؛

دوره‌های آموزشی مسجد امام سجاد‌ پردیسان قم+تصاویر

مدیر طرح تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره نهم و دهم پردیسان قم برخی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی انجام شده در این مسجد را که در ایام تابستان صورت گرفته است، تشریح کرد.
برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد سجاد برنامه های تابستانی مسجد سجاد برنامه های تابستانی مسجد سجاد برنامه های تابستانی مسجد سجاد برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10 برنامه های تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره 9 و 10

حجتالاسلام یوسف هاشمی مدیر طرح تابستانی مسجد امام سجاد(ع) هزاره نهم و دهم پردیسان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا به تشریح برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های تابستانی این مسجد پرداخت و گفت: برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، اخلاق و اعتقادات یکی از برنامه های که در تابستان در مسجد اجرا شده بود.

 

وی ادامه داد: این کلاس‌ها شامل دوره‌های آموزشی حفظ حدیث، داستان‌های قرآنی و حفظ سور کوتاه قرآن برای چهار گروه سنی شش و هفت سال، هشت، 9 و 10 سال، یازده و دوازده سال و سیزده، چهارده، پانزده و شانزده سال برگزار شده است.

 

حجتالاسلام هاشمی تصریح کرد: تشویق نوجوانان برای مشارکت در نماز جماعت با دادن کارت نماز به ایشان و امضای هر وعدهای نماز و دادن جوایز به کسانی که این کارت‌های 60 خانهای را پر از امضا کرده باشند یکی دیگر از ابتکاراتی بود که سبب آمدن بیش از 70 نوجوان در هر وعده به مسجد شد.

 

مدیر طرح تابستانی مسجد امام سجاد(ع) از دیگر برنامه‌های مسجد را بردن اردوهای یک روزه به مناطق ییلاقی قم از جمله کرمجگان و بردن هر هفته به سالن یا استخر عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کلاس برای دختران و جشن روز دختر برای حدود 70 دختر و اهدای جایزه به مناسبت روز دختر به همه دختران از دیگر فعالیت‌های تابستانی در این مسجد به شمار برد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری جزء خوانی نوجوانان در روزهای ماه مبارک رمضان یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مسجد امام سجاد(ع) به شمار می‌رود، ابراز کرد: حفظ سوره واقعه در میان نوجوانان و قرائت سوره واقعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا و شرکت 50 نفری نوجوانان در قرائت سوره واقعه هم جزو کارهایی بود که انجام می‌گرفت.

 

حجتالاسلام هاشمی تصریح کرد: این کلاس‌ها در هفت حلقه به نام‌های شهیدان عبدالله بن الحسن(ع) و شهید مهرداد عزیزاللهی و بهنام محمدی و محمد حسین فهمیده برگزار شد.

 

حجت الاسلام هاشمی از برگزاری اردوی مشهد مقدس و زیارت امام رضا‌(ع) در پایان دوره، 13 شهریورماه 95 خبر داد و گفت: نوجوانانی که سوره واقعه را حفظ کرده و مشارکت در نماز جماعت داشته‌اند و به صورت منظم در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند به مشهد مقدس اعزام خواهند شد./875/ت302/ی                                                                                              

ارسال نظرات