۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۴۱۸
طالب زاده مطرح کرد؛

پروژه فان‌وکس؛ ویروسی علیه مسلمانان

فوق‌تخصص بیوتکنولوژی گفت: دشمنان ما در پروژه فان‌وکس، ژنی وارد سرماخوردگی کرده‌اند که بی‌حالی دینی به وجود می‌آورد و آن را در بزرگترین گردهمایی اسلامی پخش می‌کنند.
بیوتروریسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری «تهدیدات نوین علیه مسلمانان» با موضوع بیوتروریسم و با سخنرانی نادر طالب‌زاده و علی کرمی، عصر دیروز در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

طالب‌زاده در ابتدای این نشست گفت: آب زمزم و به طور کلی، آبی که مردم در مکه و مدینه می‌خورند دارای آرسنیک است و مقدار آرسنیک آن، سه برابر تحمل انسان است!

در ادامه این نشست، کرمی گفت: سال‌ها پیش که این مطالب بیان می‌شد برخی می‌گفتند سیاه‌نمایی و بزرگنمایی است اما واقعیت این است که دشمنان نقشه‌های بدی برای ما مسلمانان دارند و همانطور که رهبری گفتند دشمنی آنان کم نشده است و قصد صدمه زدن دارند.

وی افزود: این مطالب بزرگنمایی نیست و بنده کوهی از اسناد دارم و وقت آن رسیده است که این مطالب را بگویم، هدفم نیز ایجاد ترس میان مردم نیست بلکه این‌ها را می‌گویم که مسؤولان بیدار شوند چون این مطالب برای حراست از امنیت مردم، لازم است.

در ادامه این نشست، طالب‌زاده با اشاره به اینکه ما مسؤولیتی در مقابل دیگر مسلمانان نیز داریم یادآور شد: آب زمزم در سال 1971 مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که یکی از گواراترین آب‌های جهان است اما جالب توجه است که بعد از حج خونین در سال 1987 (مطابق 1366)، این ماجرا معکوس شد! و نهایتاً سازمان بهداشت انگلیس در سال 2006 رسماً اعلام می‌کند که آب زمزم آلوده به آرسنیک است.

وی در مورد بیماری مشکوک حاجیان تأکید کرد: جالب است که این‌همه سال، مردم به حج می‌روند و مریض می‌شوند و کسی نمی‌پرسد چرا این‌طور است! در حالی که جان هیگی که کشیشی در سن‌آنتونیو است 20 سال پیش در مورد حاجی‌های مریض، هشدار می‌داد!

این مستندساز ایرانی اظهار کرد: دلیل این بیماری‌های مشکوک، پروژه‌ای بیوتروریستی به نام فان‌وکس است که پنتاگون و اسرائیل، آن را طراحی کرده‌اند که اخیراً فیلم آن نیز به طور اتفاقی پخش شده است هرچند من سال 2007 (مطابق 1385) مصاحبه‌های زیادی در این مورد در مکه گرفتم که مطالبق آن 90 درصد کاروان‌های عازم حج، بیمار هستند و علائمی شبیه سرماخوردگی و آنفلونزا دارند اما پزشک حاضر در مکه تشخیص می‌دهد که مهمترین عامل این بیماری، «آدنو ویروس» است که واکسن آن، تنها در اختیار ارتش آمریکاست! و تمام شواهد نشان می‌دهد که پخش این ویروس، عمدی بوده است.

وی افزود: اثری که این ویروس بر حاجیان گذاشته بود بی‌حالی نسبت به عبادت بود و مطابق ویدئویی که از طراح پروژه فان‌وکس لو رفته است.

همچنین کرمی گفت: اساساً هدف این پروژه مقابله با مذهب است و اسم فان‌وکس (fun vax) مخفف the vaccine for religious fundamentales به معنای «واکسن برای (مقابله با) بنیادگرایی‌های مذهبی» است.

وی با اشاره به اینکه فان‌وکس؛ پروژه‌ای است که مطابق آن، ویروسی که دین را از بین می‌برد پخش می‌شود، افزود: در ژنتیک رفتاری می‌گویند ژن vmat2 در کنترل ذهن دخیل است و وقتی این ژن را به پلاسمای حیوانات وارد می‌کنند می‌توانند رفتار حیوان را تغییر بدهند و همچنین دانشمندان گفته‌اند این ژن می‌تواند در دینداری یا بی‌دینی تأثیر بگذارد.

این فوق‌تخصص بیوتکنولوژی اظهار کرد: دشمنان ما در پروژه فان‌وکس یا واکسن ضد بنیادگرایی مذهبی، ژنی وارد سرماخوردگی کرده‌اند که بی‌حالی دینی به وجود می‌آورد و از این طریق می‌خواهند با اسلام مقابله کنند و به همین دلیل آن را در بزرگترین گردهمایی اسلامی یعنی حج تمتع به طور گسترده پخش می‌کنند.

وی یادآور شد: البته این اقدامات از آنان به هیچ وجه بعید نبود و سابقه زیادی در این کارها دارند مثلاً اسرائیل در سال 1392 نماینده کشورمان در سازمان ملل را مورد حمله ویروسی قرار دارد در حالی که در کمال وقاحت این اقدام تروریستی را اعلام کرده بود.

کرمی افزود: یا مثلاً هنری کسینجر؛ وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در سال 1974 گفته بود جمعیت جهان باید به 2 میلیارد کاهش یابد و راه خلاصی از 4 میلیارد نفر دیگر، گسترش ایدز است! که مطابق پروژه NSSM200 برنامه دارند مسلمانان مخصوصاً شیعیان را نابود کنند که این موارد به خوبی، استراتژی آنان را نشان می‌دهد.

وی همچنین در مورد اطلاعات ژنتیکی ایرانیان تأکید کرد: پروژه ژنوم ایرانیان باید در خود ایران تعریف شود در حالی که دانشگاه استنفورد آن را به خود تخصیص داده است و از این طریق، اطلاعات ژنتیکی ایرانیان را در دست دارد که می‌تواند از آن سوء استفاده کند و جالب توجه است بنیاد پارسا که متعلق به بهائیان است و با صهیونیسم قرابت دارد پول این پروژه را در دانشگاه استنفورد داده است!

این فوق‌تخصص بیوتکنولوژی همچنین تصریح کرد که تا سال آینده گزارشی در مورد محصولات غذایی تراریخته می‌دهد که دنیا را شوکه می‌کند./9597/202/ب3

ارسال نظرات