۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۴۱۴۰۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد؛

اعزام ۲۸۲ نفر به دوره تخصصی مربیگری حفظ قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج آزمون مقدماتی دوره مربی‌گری حفظ قرآن اوقاف خبر داد و گفت: ۲۸۲ نفر در این آزمون شرکت کردند و با توجه به کسب حد نصاب امتیاز لازم تمامی این افراد جهت دوره تخصصی مربیگری حفظ قرآن به قم اعزام می‌شوند.
حفظ قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز ۱۱ مرداد از اعلام نتایج آزمون مقدماتی دوره مربی‌گری حفظ قرآن اوقاف خبر داد و  گفت: ۲۸۲ نفر از مربیان و قرآن‌آموزانی که حافظ حداقل ۵ جزء قرآن کریم بوده‌اند در آزمون مقدماتی دوره مربیگری حفظ قرآن کریم شرکت کردند و با توجه به کسب حد نصاب امتیاز لازم تمامی این افراد جهت تخصصی مربی‌گری حفظ قرآن کریم به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه استان فارس دارای بیشترین تعداد اعزامی مربیان حفظ قرآن جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی در قم است، افزود: ۱۰۶ نفر از شرکت‌کنندگان از شهر شیراز و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های فارس هستند که از هفته اول شهریورماه طی چند نوبت به قم اعزام خواهند خواهند شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه هزینه شرکت در این دوره‌های تخصصی برای هر نفر ده میلیون ریال است، گفت:‌ کل هزینه‌های این دوره‌ها از محل موقوفات منطبق استان فارس هزینه شده است و مربیان پس از کسب آموزش‌ها و مهارت‌های لازم موظف به شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه و تدریس و آموزش حفظ قرآن کریم در بقاع متبرکه مجری طرح حفظ هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از نتایج آزمون خود به پورتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف فارس به نشانیfars.oghaf.ir .www مراجعه کنند./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات