۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۴۱۳۳۶
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ولایت فقیه مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار است

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه ولایت فقیه مهم ترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران اسلامی است، گفت: ولایت فقیه مایه برکت و سرمایه ارزشی است و امروز مردم و مسؤولان با تمسک به این ذخیره معنوی و فکری عظیم توانسته اند بر توطئه های دشمنان فایق آمده و سربلند باشند.
حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی که در حسینه امام خمینی(ره) سپاه روح الله در اراک برگزار شد، با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انتخاب ملت ایران است، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی، این مهم را بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند که همیشه پشتیبان راستین حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

 

نعمت ولایت فقیه ارزشمند‌ترین و گرانبهاترین سرمایه ملت ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایت فقیه مهم ترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران اسلامی است، ابراز کرد: ولایت فقیه مایه برکت و سرمایه ارزشی است و امروز مردم و مسؤولان با تمسک به این ذخیره معنوی و فکری عظیم توانسته اند بر توطئه های دشمنان فائق آمده و سربلند باشند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امروز نعمت رهبری و ولایت فقیه ارزشمند‌ترین و گرانبهاترین سرمایه ملت ایران است و با وجود این سرمایه هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد، اظهار داشت: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس شد، پیروی مردم از ولایت فقیه بود.

 

دشمن نمی‌تواند انقلاب را نابود کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت روحیه انقلابی و جهادی بیان کرد: امروز دشمن نمی‌تواند انقلاب را نابود کند مگر با نابودی ملت ایران و گرفتن روحیه جهادی از آنها که تمام تلاشش را در این راستا می‌کند و همچنین روحیه انقلابی و جهادی به این معناست که در سخت‌ترین شرایط "هیهات مناالذله" روی زبانمان جاری باشد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه قرآن کریم به ما آموخته است که چگونه روحیه جهادی و انقلابی‌گری را در وجود خود حفظ و تقویت کنیم، افزود: داشتن روحیه جهادی و انقلابی‌گری به انسان ایستادگی برای رسیدن به آرمان‌ها را می‌آموزد و هدف دشمن از تضعیف روحیه جهادی و انقلابی جایگزین کردن روحیه دنیاگرایی، آسودگی و راحت طلبی است.

 

تلاش دشمن؛ بدبین کردن دید مردم نسبت به اهداف نظام است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی را هیچ چیزی جز گرفتن روحیه ملت ایران نابود نمی‌کند، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان و بدخواهان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا انقلاب را از ریشه خراب کرده و مردم را نسبت به اهداف نظام بدبین کنند.

 

شایان ذکر است، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قاسم عبدالهی رییس کل دادگستری و حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نز در این آیین حضور داشتند.


گفتنی است، شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی دیابت سپاه روح الله، بهره برداری از واحد دندانپزشکی خواهران این دستگاه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر حجت‌الاسلام حاجی صادقی به اراک بود.

 

همچنین در این آیین حجت الاسلام محمدولی رضوی راد به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد ذبیحی تجلیل شد./202/842/ب1

ارسال نظرات