۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۴۱۰۶۵
فردا در ارومیه؛

نشست تخصصی نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

نشست تخصصی نقش روابط عمومی و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی فردا به میزبانی استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود.
اقتصاد مقاومتی

حسام شیرازه محبت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری نشست تخصصی نقش روابط عمومی و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: این نشست به میزبانی اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و فعالان رسانه ای استان برگزار می شود.


وی افزود: نقش روابط عمومی و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی فردا به صورت پانل و با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اساتید دانشگاه در حوزه رسانه و اقتصاد رسانه ای تبیین شده و موانع و راهکارها بررسی می شود.


شیرازه محبت با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش رسانه ها و به ویژه روابط عمومی دستگاه های اجرایی بسیار تأثیرگذار است.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی خود و همکاری و همراهی رسانه های مختلف گروهی می توانند ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی مربوط به فعالیت های دستگاه متبوع خود را به اطلاع مردم برسانند.


گفتنی است، نشست تخصصی نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی ساعت 10 صبح روز دوشنبه در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود.


برای شرکت کندگان در این نشست تخصصی، گواهی دوره آموزرشی صادر می شود./936/303/ب2

ارسال نظرات