۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۴۱۰۵۴
امام جمعه فرخشهر:

راه اندازی حوزه علمیه خواهران خدمت به تحکیم بنیان خانواده است

امام جمعه فرخشهر با تأکید بر اینکه تأسیس حوزه علمیه خواهران یک کار مبنایی است که بسیاری از کارهای روبنایی را رفع می کند، گفت: راه اندازی حوزه علمیه خواهران خدمت به تحکیم بنیان خانواده است.
امام جمعه فرخشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام سیدمحمد احمدی، امام جمعه فرخشهر، پیش از ظهر امروز در نشست اعضای هیأت امنای مدرسه علمیه کوثر با مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با تشکر از فعالیت های هیأت امنای این مدرسه در پیگیری امور مربوطه اظهار داشت: به یقین تا کارها پیگیری نشوند، نتیجه نخواهند داد.

 

وی با اشاره به شرایط فعلی جامعه تصریح کرد: حضور حوزه علمیه خواهران در هر شهری، یک کار اساسی و مبنایی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه بسیاری از دغدغه های امروز جامعه ما در مسائل فرهنگی و امور مربوط به خانواده خلاصه می شود، گفت: به یقین تأسیس حوزه علمیه خواهران در هر منطقه برطرف کننده این دغدغه ها خواهد بود.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تأسیس حوزه علمیه خواهران یک کار مبنایی است که بسیاری از کارهای روبنایی را رفع می کند، خاطرنشان کرد: به یقین تأسیس حوزه علمیه خواهران در دورترین نقاط این استان از ضرورت ها است که باید مورد توجه همه متولیان امر قرار گیرد.

 

وی راه اندازی حوزه علمیه خواهران در مناطق مختلف این استان را خدمت به تحکیم بنیان خانواده دانست و افزود: به حمدالله استقبال خواهران از این مراکز دینی در استان قابل قبول است.

 

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه بیش از نیمی از آمار جمعیتی کشور را بانوان تشکیل می دهند که دشمن برای انحراف آنها برنامه ریزی کرده است، اذعان داشت: امروز دشمن از حوزه های علمیه می ترسد و واهمه دارد چراکه می داند بیداری اسلامی و نشر معارف ناب محمدی(ص) در حوزه های علمیه شکل می گیرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران شهر فرخشهر جایگاه خود را پیدا کرده است و نقش مؤثری در امور دینی مردم دارد، تصریح کرد: این حوزه علمیه هر روز روند رو به رشد دارد و استقبال از آن قابل قبول است.

 

مؤسس مدرسه علیمه کوثر با اشاره به مشکلات فراروی ساختمان وقفی این مدرسه اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای در اختیار گذاشتن یک ساختمان ایده آل برای سال تحصیلی جدید و همچنین واگذاری زمین جهت احداث ساختمان این مدرسه و تبدیل وضعیت آن از موقت به دائمی، به کار خواهیم گرفت.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه در شهر فرخشهر دو موقوفه مهم برای استفاده حوزه های علمیه خواهران وجود دارد، گفت: به یقین با بهره برداری کامل از این موقوفه ها، وضعیت حوزه علمیه کوثر نیز روز به روز بهتر می شود./9457/202/ب3

ارسال نظرات