۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۳۹۵۶۹
مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس:

مسائل سیاسی را در اقامه نماز دخالت ندهیم

مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: مسائل سیاسی را در اجرای برنامه ها دخالت ندهیم و از امكانات و ظرفیت همه دستگاه ها استفاده كنیم.
سید حسین ذوالانوار

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، سیدحسین ذوالانوار امروز شنبه دوم مردادماه در همایش دبیران ستاد های اقمه نماز شهرستان های فارس ضمن اشاره به آیه 42 تا 44 سوره مدثر گفت: جهنمیان دو عامل بدبختی خود را نماز نخواندن و كمك نكردن به مساكین اعلام می كنند؛ پس خوش به حال شما كه ترویج و تبلیغ نماز را رها نمی كنید.
وی همچنین با اشاره به آیه 43 سوره اعراف تصریح كرد: بهشت نیز فقط به علت ایمان و نیت خوب به افراد تعلق نمی گیرد بلكه، باید اعمال خوب نیز انجام شود.
رئیس شورای اقامه نماز منطقه 3 كشور به تصویب قانون شورای عالی نمار در مجلس شورای اسلامی اشاره كرده و افزود: این شورا متشكل از چند وزیر است ولی كمتر شاهد تشكیل آن هستیم و متاسفانه این قانون در عمل خاصیتی نداشت؛ زیرا جمع كردن وزرا در یك جلسه با مشغله هایی كه دارند، سخت است.
سیدحسین ذوالانوار همچنین به تحلیلی پیرامون برجام و مسائل جاری كشور پرداخته و اظهار داشت: برخی از فشارهایی كه مردم تحمل می كنند ناشی از تبلیغات سوء و در اصل فشار روانی است و منصفین تائید می كنند كه وضعیت معیشت كنونی مردم با زمان شاه، واقعا قابل مقایسه نیست.
وی رتبه پیشرفت علمی ایران در زمان شاه را هشتاد و چندم دنیا دانسته و تصریح كرد: الان در رتبه 17 دنیا از لحاظ پیشرفت علمی هستیم، در نانو رتبه ششم و در موشكی رتبه چهارم دنیا را داریم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس افزود: در زمان شاه وجهه مردم ایران مشتمل بر ملتی بود كه در مشت آمریكاست و الان وجهه جهانی ملت ایران مشتمل بر ملتی است كه در مقابل همه زورگویان عالم در حمایت از مظلومین جهان ایستاده است و به لطف خداوند این تغییرات را در كشور، اهل نماز ایجاد كرده اند؛ درصورتی كه می بینیم در كشورهای دیگر مانند آلمان بعد از جنگ جهانی دوم، نزدیك به 70 سال است كه آمریكا پای خود را از روی گلوی این كشور برنمی دارد و این كشور پیشرفته اجازه ساخت هواپیما ندارد و باید پایگاه های آمریكا را در كشور خود تحمل كند، كما اینكه ژاپن نیز به همین درد گرفتار است و علی رغم اینكه یك كشور پیشرفته اقتصادی است، اجازه داشتن یك ارتش مصطلح را ندارد و جزیره اوكیناوا هنوز در دست آمریكائیهاست.
سیدحسین ذوالانوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم اظهار داشت: مدافعین حرم همه اهل نمازند، غرب همه قدرت خود را به كار گرفته است كه سوریه و عراق سقوط كند و بعد آن نوبت ایران برسد كه بحمدلله تاكنون موفق نبوده است.
وی همچنین به رزمندگان جنگ سایبری به عنوان افتخار آفرینان ایران اسلامی اشاره كرده و از مجاهدت های آنان در مقابله با توطئه های دشمنان تقدیر كرد.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس با تائید كمبود بودجه، نیرو و امكانات در ستاد اقامه نماز تصریح كرد: تنها نباید به مشكلات توجه كرد، بلكه باید هدف را دید و باید افتخار كنیم كه خادم نماز هستیم؛ زیرا الگوی ما پیامبران هستند كه ثابت قدم تا شهادت ایستادند، گرچه نه زمان و نه قدرت های مادی به نفع آنان بود.
سیدحسین ذوالانوار خواستار استفاده از تمامی امكانات مادی و معنوی دستگاه ها در امر اقامه نماز شد و تاكید كرد: مسائل سیاسی را در اجرای برنامه ها دخالت ندهیم و از امكانات و ظرفیت همه دستگاه ها استفاده كنیم، زیرا همه امكانات موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان(عج) است و ما باید بتوانیم تمامی ارگان ها را در مسیر اقامه نماز دخالت دهیم./9191/103/ب3

ارسال نظرات