۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۵۵۰
معاون امور مجلس و استان‎های سازمان تبلیغات مطرح کرد؛

انجام کارهای فاخر فرهنگی، انتظار مردم از سازمان تبلیغات اسلامی

معاون امور مجلس و استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در رأس نهادهای فرهنگی قرار دارد، بنابراین مردم از این سازمان انتظار انجام کارهای شایسته و فاخر فرهنگی دارند.
حجت الاسلام نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت ‎الاسلام نوری زاده، معاون امور مجلس و استان‎ های تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در رأس نهادهای فرهنگی قرار دارد، بنابراین مردم از این سازمان انتظار انجام کارهای شایسته و فاخر فرهنگی دارند.

 

وی با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: حوزه فرهنگی، حوزه تبیین اندیشه ها است و از این جهت وظایف سنگینی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و این نهاد نیازمند همراهی و همکاری جدی دیگر نهادها و دستگاه های فرهنگی است.

 

معاون امور مجلس و استان‎های تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی عنوان و اضافه کرد: در حوزه فرهنگی باید کارهای زیادی صورت گرفته و برای تولید اندیشه ‎ها تلاش شود اما برای رسیدن به چنین هدفی نیازمند بودجه‎ های فرهنگی متناسب با کار و برنامه ‎ها هستیم.

 

حجت الاسلام نوری‎ زاده مؤثر واقع شدن کارهای فرهنگی را وابسته به لطف و عنایت الهی دانست و گفت: هزاران کار فرهنگی در جامعه انجام می‏شود، اما تا وقتی خدای متعال دل‎ های مردم را آماده پذیرش نکند، موثر واقع نمی‎شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت‎های قابل قبول سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تأسیس، تاکنون، اعلام کرد: وجود 91 هزار هیات مذهبی در کشور، سازماندهی 500 هزار روحانی مبلغ در مناسبت‎ های مختلف، اجرای گفتمان‎ های درون دینی و ارتباط وسیع با جامعه هدف در سطوح مختلف و ساماندهی فعالیت‎های تبلیغی در فضای مجازی از نمونه عملکردهای این سازمان فرهنگی است.

 

معاون امور مجلس و استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به وجود چهره‎ های شاخص و برتر انقلابی در جمع علمای آذربایجان غربی اشاره و اضافه کرد: حجت‎الاسلام حسنی،  مبارز انقلابی و نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی در کشور و استان زبانزد بوده و آیت‎الله قریشی، عضو خبرگان رهبری و مفسر قرآن یکی از علمای به نام در ایران است.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات 25 ساله حجت الاسلام فخری مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام داداش ‎زاده را به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی و خاطرنشان کرد: با تعامل و همراهی و استفاده از تجربیات دیگران می‎توان موفق عمل کرده و از ظرفیت ‎ها و ویژگی های موجود آذربایجان غربی در عرصه فرهنگی استفاده کرد./936/202/ب2

ارسال نظرات