۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۹۵۲۹
امام‌جمعه زرنق:

روحانیان مناطق محروم مورد حمایت بیشتری قرار گیرند

امام‌جمعه شهر زرنق خواستار حمایت بیشتر از حوزویان مناطق محروم شد و گفت: مناطق محروم از جمله بخش‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر و بهتر به جهت توانمندی کم است و مرکز خدمات می‌تواند با آشنایی از ویژگی‌ها و نیازهای این مناطق مشکلات روحانیان را کاهش دهد.
روحانیان مناطق محروم مورد حمایت بیشتری قرار گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علیرضا فضلی امام‌جمعه شهر زرنق پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز خدمات استان در دیدار با حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر این مرکز  با تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات، وجود این مرکز را از الطاف مقام معظم رهبری دانست و گفت: مرکز خدمات یک مجموعه بابرکت است.

 

وی خواستار رسیدگی و ساماندهی روحانیان معمر در مناطق محروم به ویژه بخش زرنق شد و ابراز داشت: مرکز خدمات با ارائه خدمات ارزشمند خود توانسته است بسیاری از مشکلات طلاب و خانواده‌های آن‌ها را حل کند و این مرکز یکی از برکات ارزشمند و مهم رهبر معظم انقلاب برای طلاب و خانواده‌های  آن‌ها است.

 

امام‌جمعه بخش زرنق با تأکید بر توجه بیشتر به روحانیان مناطق محروم به‌ ویژه بخش زرنق، خاطرنشان کرد: مناطق محروم از جمله بخش‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر و بهتر به جهت توانمندی کم است، از این‌ رو مرکز خدمات می‌تواند با آشنایی از ویژگی‌ها و نیازهای این مناطق مشکلات روحانیان را کاهش دهد.

 

وی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند و مهم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی از مدیر مرکز خدمات استان درخواست کرد با سفر به منطقه زرنق از نزدیک با مشکلات طلاب و روحانیان این منطقه آشنا شود و در کاهش مشکلات روحانیان این بخش نقش مؤثری را ایفاء کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی نیز با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام فضلی در این مرکز، ابراز داشت: مرکز خدمات استان یکی از نیازهای مهم و ضروری حوزه‌های علمیه بود که باتدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در راستای آسان‌سازی زندگی و تحصیل طلاب بنا شد.

 

وی با بیان اینکه این مرکز در ارائه خدمات به طلاب و روحانیان استان از هیچ اقدامی فروگذار نیست، تصریح کرد: مرکز خدمات توانسته است در طول سال‌های تأسیس خود بسیاری از مشکلات طلاب را در حوزه‌های علمیه رفع کند و هر حرکت آن به‌ سوی بهتر شدن و افزایش خدمات ارزشمند است.

 

مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی توجه به مسأله مسکن، درمان، معمرین و فرهنگ را از مقوله‌های خدماتی این مرکز دانست و ابراز داشت: مرکز خدمات تمام تلاش خود را در حمایت از طلاب و روحانیان استان انجام داده و در این مسیر تداوم خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه انقلابی از جمله خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: تداوم اندیشه انقلابی در حوزه‌های علمیه یک ضرورت انکارناپذیر برای حیات حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی است و مرکز خدمات در رویکرد فرهنگی خود به این مسأله توجه دارد./854/202/ب2

ارسال نظرات