۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۳۹۵۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

سکولاریزه کردن دین، مهم‌ترین هدف نفوذ فرهنگی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمن در پروژه نفوذ دنبال می‌کند، سکولاریزه کردن دین است؛ می‌خواهند با تقویت اسلام آمریکایی، معنا و مفهوم متعالی مراسم مذهبی را بگیرند تا دیگر اثرگذاری لازم را در جامعه نداشته باشد.
بزمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در گردهمایی شورای هیئات مذهبی، گفت: دشمنان امروزه سعی دارند با وارد کردن خرافات و همچنین شبهه افکنی در سطح جامعه، مراسم مذهبی را از معنای واقعی آن جدا کنند تا منافع استکباری آنان به خطر نیفتد.

 

وی بیان کرد: تقویت اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی می‌تواند اهداف دشمن را به خوبی تأمین کند و از همین رو است که می‌بینیم در رسانه‌ها، ماهواره و فضای مجازی به روشنی این هدف را دنبال می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما از حسینیه‌ها و هیئات به پیروزی رسید؛ دشمنان انقلاب هم به خوبی خطر هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی را احساس کرده و حالا سعی دارد اثرگذاری آن را کم کند.

 

وی ادامه داد: هیئات مذهبی نباید دین را از سیاست جدا بدانند و نسبت به وقایع سیاسی که رخ می‌دهد، بی تفاوت باشند؛ همچنین نباید گرفتار خرافات شوند و از مسیر اصلی و ارزشی خود خارج شوند.

 

حجت‌الاسلام بزمانی در ادامه با محکوم کردن جنایات تکفیری‌ها، اظهار کرد: تروریست‌های تکفیری به دنبال فتنه‌گری و تخریب نمادهای دینی و اعتقادی هستند که همین امر نشان دهنده آن است از سوی جریاناتی غیر اسلامی جهت‌دهی می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: وهابیت به‌عنوان ولد نامشروع استکبار و استعمار با توسل به افراطی‌گری و انحرافات فکری بزرگ ترین هدف خود را ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه اسلامی و به راه انداختن موج اسلام هراسی در دنیا قرار داده است./202/831/ب1

ارسال نظرات