۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۳۹۵۲۴
امام جمعه آبدان:

دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال کم کردن اعتبار نظام هستند

امام جمعه آبدان گفت: امروز با قرار گرفتن این نظام در شرایط بسیار حساس جهانی، دشمنان قسم خورده این انقلاب به دنبال آن هستند که بتوانند با حربه های گوناگون و با امکانات موجود بر علیه این نظام الهی که متعلق به مردم وشهدا است بتازند و از اعتبارش کم کنند اما مردم ما بیدارند و این مملکت متعلق به امام زمان(عج) است .
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر صبح امروز مسابقه بزرگ حفظ و ترجمه سوره جمعه به مناسبت اولین نماز جمعه کشور با حضور   ۹۰شرکت کننده در آبدان برگزار شد.

امام جمعه آبدان در ایم مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران موسسه قرآنی با اشاره به سخنی از امام راحل گفت: ملت عظیم و عزیز با شرکت خود باید این سنگر اسلامی را هر چه عظیم تر و بلند پایه تر حفظ نمایند تا به برکت آن توطیه های خائنان و دسیسه های مفسدان خنثی شود.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد بیان داشت: از آن تاریخ به بعد تمامی نمازهای جمعه با شکوه برگزار می شود وت ا به امروز نماز جمعه تهران هیچ گاه تعطیل نشد و حتی در دوران تهدید مکرر رژیم بعثی عراق به موشکباران نماز جمعه تهران در برگزاری آن خللی وارد نکرد .

وی در ادامه بیان داشت: امروز با قرار گرفتن این نظام در شرایط بسیار حساس جهانی، دشمنان قسم خورده این انقلاب به دنبال آن هستند که بتوانند  با حربه های گوناگون و با امکانات موجود بر علیه این نظام الهی که متعلق به مردم وشهدا است بتازند و از اعتبارش کم کنند اما مردم ما بیدارند و این مملکت متعلق به امام زمان(عج) است .

بخشدار آبدان نیز با اشاره به نقش اساسی نماز جمعه در ناکام ماندن نقشه دشمنان تاکید داشت: نماز جمعه و امام جمعه به عنوان دژ محکم نقش کلیدی برای مقابله با هجمه های غرب دارد.

مسعود تنگستانی در ادامه با توجه به فرمایشات معصومین و قرآن کریم و سفارش خداوند در سوره مبارکه جمعه  افزود: حضور گسترده مومنان و همچنین بیان عظمت این فریضه الهی در بسیاری از روایات واحادیث، خود دلیل محکمی بر اهمیت و نقش سازنده نماز جمعه در کلیه امورات است .

مدیر موسسه قرآنی بشری آبدان در این مراسم گفت: این مسابقه با شرکت ۹۰ نفر در بخش آبدان برگزار شد والحمدالله حضور جوانان و نوجوانان خواهر چشمگیر بود.

آسیه ابراهیمی وقار هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی نسل جوان و نوجوان با حفظ وترجمه قرآن عنوان کرد .

وی در ادامه،ایجاد جوی رقابتی برای جوانان و نوجوانان برای حفظ و ترجمه ایات قرآن به صورت مسابقه ای تاثیر زیادی در روند پرورش حفاظ قران دارد./833/102/ب3

ارسال نظرات