۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۳۸۶۱۵
مبلغان جهادی(۸۵)

تشریح فعالیت­‎های گروه تبلیغی­ امام مبین در ماه مبارک رمضان

مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین ضمن بیان گزارشی از فعالیت های این گروه گفت: فعالیت این گروه در ماه مبارک رمضان امسال با حضور 25 مبلغ در 15 روستای محروم شهرستان فسا با محوریت مهدویت و با هدف جذب جوانان به مساجد صورت گرفت.
گروه تبلیغی جهادی امام مبین گروه تبلیغی جهادی امام مبین گروه تبلیغی جهادی امام مبین گروه تبلیغی جهادی امام مبین

حجت الاسلام عظیم رسولی، مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد:  ماه رمضان امسال در مناطق محروم فسا را پوشش تبلیغی دادیم که با 25 مبلغ به تبلیغ در حدود 15 روستای محروم پرداختیم.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین جذب جوانان به مساجد را هدف این گروه در ماه رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی این گروه در ماه رمضان امسال، مسجد محوری بوده، اما در مکان های دیگر از جمله فضاهای سبز و  عمومی نیز فعالیت داشته ایم و هدف از همه این تبلیغ ها، این بود که قشر جوان و نوجوان و دانش آموزان را به مسجد جذب کنیم.

این مبلغ دینی اظهار داشت: برای جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی به دنبال جذب به مسجد بودیم.

 

وی ضمن بیان فعالیت های گروه تبلیغی جهادی امام مبین در ماه رمضان امسال تصریح کرد: بسیاری از مساجد روستاهایی که مراجعه کردیم، طوری بود که تنها به خاطر حضور مبلغان در ایام تبلیغی درب مساجد باز می شد و رونق پیدا می کرد، اما در طول ماه رمضان امسال با فعالیت مبلغان این گروه، حدود صد نفر از مردم روستا در مساجد حاضر می شدند و سه نوبت نماز در مساجد تشکیل می شد.

وی با بیان این که محور اصلی برنامه های این گروه در شهرستان فسا، مهدویت بود، گفت: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، برنامه های تفریحی و ورزشی، مراسمات شب های احیا از جمله برنامه های تبلیغی این گروه در ماه رمضان امسال بود./822/ت302/س

 

ارسال نظرات