۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۳۸۶۰۸
مسؤول کانون‌های مساجد استان مرکزی:

کتاب «پیک بوسه‌ای بر آسمان» منتشر شد

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: کتاب «پیک بوسه‌ای بر آسمان» به صاحب امتیازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و به همت علی شعبانی گردآوری و از سوی کانون فرهنگی نورالزهرا طراحی شده است.
مسؤول کانون‌های مساجد استان مرکزی

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، از چاپ و انتشار کتاب «پیک بوسه‌ای بر آسمان» در استان خبر داد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: کتاب «پیک بوسه‌ای بر آسمان» به صاحب امتیازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و به همت علی شعبانی گردآوری و از سوی کانون فرهنگی نورالزهرا طراحی شده است.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری خاطر نشان کرد: این کتاب به تیراژ دو هزار نسخه و با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان با طرح آسمانی‌ها چاپ شده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی اظهار داشت: این کتاب شامل شعر، نقاشی، آموزش کاردستی و حل مسأله با موضوع نماز است.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری در ادامه با اشاره به اجرای اردوی آموزشی طرح نماز، گفت: اردوی آموزشی شرکت‌کنندگان در طرح نماز از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی به مدت سه روز در شهرستان‌های ساوه و زرندیه به اجرا درآمد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: این اردو در دو بخش خواهران و برادران و با حضور 300 نفر از شرکت‌کنندگان اجرایی شد./302/842/ب1

ارسال نظرات