۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۳۸۶۰۵
آیت الله دری نجف آبادی:

غفلت از ظرفیت های کشور، خیانت به ارزش های انقلاب است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه یک لحظه غفلت از ظرفیت های کشور خیانت به مردم و ارزش های انقلاب است، گفت: مهم ترین آرمان امام راحل رسیدن به استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود و تحقق این مهم به تغییر رویه نیاز دارد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتحادیه های تعاونی استان مرکزی در اراک با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگ ترین تکیه‌گاه برای ملت ایران اسلامی هستند، گفت: آنچه که ایران اسلامی را به یک خار در چشمان استکبار جهانی تبدیل کرده مذهب مقدس تشیع، ائمه معصومین(ع) و مقام معظم رهبری است.

 

نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه یک لحظه غفلت از ظرفیت های کشور خیانت به مردم و ارزش های انقلاب است، گفت: مهم ترین آرمان امام راحل رسیدن به استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود و تحقق این مهم به تغییر رویه نیاز دارد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه داشتن استقلال در عرصه اقتصادی و تلاش برای باروری ظرفیت‌های داخلی نسخه نجات‌بخش اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: راه نجات اقتصاد ایران و حل مشکل بیکاری و معیشت مردم نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در لایه های جامعه و ایجاد همگرایی لازم برای باروری ظرفیت های موجود صنعتی، کشاورزی و خدماتی است.

 

مشکلات اقتصادی باید در سایه فکر و برنامه حل شود

امام جمعه اراک با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باید در سایه فکر و برنامه حل شود، اظهار داشت: امروز تنها راه پیروزی بر دشمنان و مقابله با تحریم های فعلی داشتن استقلال در عرصه اقتصادی و تلاش برای باروری ظرفیت های داخلی است.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مدیران باید تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه تمام امور خود قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانند، گفت: اقتصاد مقاومتی منشوری هدایتگر است که اگر به مرحله عمل رسیده و انجام شود سرمنشأ تحولات عظیم در اقتصاد کشور است و این مهم نیازمند کار و تلاش شبانه روزی مدیران نهادهای دولتی و خصوصی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید تلاش کنیم کشتی نظام اسلامی با قدرت حرکت کند، به گونه ای که در مقابل همه توطئه های دشمنان بایستیم و نتوانند سر ما بازی درآورند، ابراز کرد: در صورت داشتن کشوری قدرتمند، در امنیت بالا، دارای رفاه متناسب، عدالت اجتماعی، اعتماد ملی، ارتباطات ملی با روابط حسنه هیچ توطئه گری نمی تواند امنیت کشور را بر هم زند.

 

کارهای سیاسی باندی، جناحی و گروهی حرام است

آیت الله دری نجف آبادی افزود: برای رسیدن به عزت و اقتدار باید دنیا را به مانند یک میدان مسابقه دید که هر کس با توجه به مسؤولیت و وظیفه کاری خود در این میدان تلاش کند به گونه ای که در همه زمینه ها از جمله رشد و پیشرفت علمی بتوانیم خود را در رده های اول دنیا تعریف کنیم.

 

امام جمعه اراک با بیان اینکه انجام کار سیاسی برای کلیت نظام درست است اما کارهای سیاسی باندی، جناحی و گروهی حرام است، تصریح کرد: کارهای سیاسی، هزینه های تشریفاتی و غیرضروری، هزینه های انتخاباتی و بازی های سیاسی و حقه بازی های سیاسی و خیانت های سیاسی حرام است./202/842/ب1

ارسال نظرات