۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۳۸۴۹۱
حاشیه های سفر رییس جمهور به کرمانشاه؛

اعتراض مردم صدای روحانی را درآورد

سفر رییس جمهور به کرمانشاه با حواشی همراه بود و روحانی در پاسخ به شعارهای اعتراضی مردم گفت: گوش نمی‌کنید و مدام شعار می‌دهید. با این شعارها که مشکلات حل نمی‌شود.
حواشی سفر رییس جمهور به کرمانشاه http://www.rasanews.ir/subservice/94 http://www.rasanews.ir/subservice/94 http://www.rasanews.ir/subservice/94 http://www.rasanews.ir/subservice/94 http://www.rasanews.ir/subservice/94 سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صبح امروز در نخستین سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان کرمانشاه، به دنبال استقبال نه چندان پر شور مردم از رییس جمهور و هیأت دولت، ورزشگاه آزادی کرمانشاه نیز بستر حواشی بسیاری بود.

 

عدم استقبال گرم مردم از رییس جمهور بیانگر نارضایتی مردم استان از عملکرد دولت و عدم رسیدگی به مشکلات و معضلات استان که به مرز بحرانی شدن رسیده است می باشد.

 

مردم استان یادداشت هایی با مضمون انتقادی در دست داشته و در ورزشگاه آزادی و خیابان های اطراف حضور یافتند و با سر دادن شعارهای انتقادی، نارضایتی خود را از برخی عملکردهای دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشتند.

 

شعارهای «برجام به درد ما نمی خورد»، «معضل ما بیکاری و خواسته ما رونق اقتصادی است»، «به بیکارترین استان کشور خوش آمدید»، «با فسادهای درون دولت برخورد کنید» و دیگر شعارهای مشابه در دستان برخی از مردم که برای استقبال از رییس جمهور آمده بودند، قرار داشت و همچنین جمعی از ورشکستگان اقتصادی عرصه دام و طیور استان با در دست داشتن پلاکاردی اعتراض خود را نسبت به وضعیت اقتصادی موجود نشان دادند و با اخذ مرخصی از زندان شکایت خود را به رییس جمهور اعلام کردند.

 

رییس جمهور در ورزشگاه و در جمع مردم با گذشت بیش از سه سال از آغاز بکار دولت یازدهم و اعلام چند باره گذر از رکود، امروز در سخنان خود به وجود رکود اقتصادی اذعان داشت و رکود را بزرگ ترین معضل کشور خواند.

 

رییس قوه مجریه معضل اصلی استان را بحران آب و پس از آن محیط زیست دانست و در آخر به معضل اصلی استان یعنی بیکاری اشاره کرد که این سخن رییس جمهور با اعتراض گسترده مردم و به خصوص نسل جوان همراه شد تا جایی که خشم رییس جمهور را برانگیخت و نسبت به شعار های اعتراضی مردم واکنش نشان داد.

 

رییس جمهور در واکنش به شعارهای اعتراضی مردم اعلام کرد: «خب... گوش نمی‌کنید و مدام شعار می‌دهید. با این شعارها که مشکلات حل نمی‌شود. با شعر که مسائل برطرف نمی‌شود».

 

دکتر روحانی مطابق سخنان گذشته خود معضلات و مشکلات کشور را به دولت پیشین نسبت داد و با اشاره به حقوق های نجومی، به دولت پیش هجوم برده و گفت دولت یازدهم دزدی های دولت قبل را از حلقوم آن ها بیرون خواهد کشید.

 

در میان سخنان حجت الاسلام روحانی، تعداد معدودی شروع به شعار دادن در حمایت از سران فتنه کردند که با شعار کوبنده «مرگ بر فتنه گر» خیل عظیم جمعیت مجبور به سکوت شدند./857/پ202/ج

 

ارسال نظرات