۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۳۸۲۷۴
مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه خبرداد؛

برگزاری دوره تربیتی ضیافت ملکوت با حضور ۱۶۰ نفر از طلاب

مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه با بیان این که مرحله نخست طرح تربیتی اخلاقی تا 31 تیرماه با حضور حدود 160 طلبه از سراسر کشور برگزار می شود؛ ارتقای مهارت های اخلاقی، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب اخلاق و تربیت اسلامی و حضور دائمی اساتید اخلاق از جمله مزایای این طرح دانست.
حجت الاسلام حسینی، مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن حسینی مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره تربیتی ضیافت ملکوت که در مدرسه علمیه حقانی برگزار شد، گفت: این دوره در راستای ارتقای کمی و کیفی اخلاقی طلاب برگزار شده است.

 

وی افزود: این طرح به صورت کلاس و کارگاه و با هدف تعمیق تعالیم تهذیبی طلاب تدارک دیده شده است، دوره امسال با موضوعات زی طلبگی و مدیریت تربیت اخلاقی برگزار می شود که طلاب از اساتید حوزه علمیه بهره خواهند برد.

 

مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه اظهار داشت: در طرح امسال از هر استان 4 طلبه از یک مدرسه به همراه معاون تهذیب آن مدرسه حضور پیدا کرده و در جلسات گفت وگو، آزاد اندیشی، کارگاه و هم اندیشی شرکت می کنند.

 

وی ادامه داد: مرحله نخست این طرح تربیتی اخلاقی تا 31 تیرماه با حضور حدود 160 طلبه از سراسر کشور پیگیری می شود؛ ارتقای مهارت های اخلاقی، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب اخلاق و تربیت اسلامی و حضور دائمی اساتید اخلاق از جمله مزایای این طرح است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع سبک زندگی طلبگی از دیگر برنامه های این دوره است، ابراز داشت: در کنار برنامه های اصلی این دوره، برنامه های جانبی فرهنگی، تربیتی و ورزشی گوناگونی نیز درنظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: هر روز صبح سه جلسه کلاس و عصرها یک نشست گفت وگوی آزاد، پرسش و پاسخ و حلقه تربیتی برای طلاب برگزار می شود، حلقه های تربیتی و زی طلبگی نیز با حضور شش نفر از اساتید برگزار خواهد شد؛ معاونان تهذیب باید برنامه های در نظر گرفته شده را در مدارس خود پیگری کنند.

 

مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه خاطرنشان کرد: در برنامه دیگری که در مشهد برگزار خواهد شد از افراد شرکت کننده در همین طرح استفاده می شود، این طرح اخلاقی تربیتی بوده و از سال 91 آغاز به کار کرده است و ان شاءالله ادامه خواهد داشت./1323/پ202/س

ارسال نظرات