۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۳۸۲۴۹
مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان:

بد عهدی غربی ها در قبال برجام کاملا مشهود است

حجت الاسلام زمزم زاده گفت: بعد از گذشت اندک زمانی از اجرای برجام ، مردم و مسؤولان شاهد اجرا نکردن تعهدات غربی ها در راستای برجام شدند.
حجت الاسلام زمزم زاده

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفت وگو باخبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان اظهار کرد: برجام کلاه گشادی بود که غربی ها بر سر این ملت و دولت گذاشتند، آنها توانستند با استفاده از نام برجام به نفع خود سلاح تبلیغات به دست بگیرند.

 

وی با بیان اینکه در ابتدای امضا و اجرای برجام مطرح شد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل می شود و ملت ایران شاد و سرخوش به زندگی خود ادامه می دهند، افزود: عده ای از منتقدین و تحلیل گران سیاسی که تجربه مدیریتی داشتند روند را شکل دیگری دیدند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده تصریح کرد: بعد از گذشت اندک زمانی از اجرای برجام ، مردم و مسؤولان شاهد اجرا نکردن تعهدات غربی ها در راستای برجام شدند.

 

مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: با اجرا نشدن تعهدات غربی ها فعالیت های عظیم صنعت هسته ای را از دست دادیم، در حقیقت برجام در زندگی روزمره مردم ما، هیچ تغییری ایجاد نکرد.

 

وی ادامه داد: دولت برای مهار تورم شروع به تبلیغات خود در اجرای سیاست های برجام کرده، اما باز مردم، شاهد تعطیلی کارخانه ها و تکان نخوردن قیمت ها در بازاربودند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که مقام معظم رهبری در راستای اجرای برجام فرمودند« من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم»بیان کرد:  مسؤولان باید در زمینه برجام با بصیرت بیشتری گام بر دارند.

 

مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان ابراز داشت: برجام درس های زیادی به ملت و دولت داده که ما باید درس بگیریم، که در راستای برجام، دشمن خود را با بصیرت کامل بشناسیم.

 

وی عنوان کرد: غربی ها توانستند با سلاح تبلیغات به اهداف خود برسند و حضرت امام خمینی(ره) فرمودند« سلاح تبلیغات از سلاح جنگ برنده تر است».

 

وی در پایان گفت: در اجرای برجام باید مسؤولان و مردم هوشیاری کامل را داشته باشند تا غربی ها به اهداف شوم خود دست نیابند تا اقتدار ملی و اقتصاد کشور ما تضعیف نشود./972/302/ب3

 

 

ارسال نظرات