۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۳۸۲۲۳
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

غارت بیت المال بی احترامی به نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: نامردانی که با حقوق های نجومی بیت المال را به یغما برده اند باورهای ارزشی را قبول نداشته اند و الا جرأت چنین کاری را نمی کردند.
حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم صبح امروز در نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی که در آرامگاه باباطاهر همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت تولید داخلی، اظهار داشت: یکی از عرصه ها و شعبات سبک زندگی اسلامی توجه به اقتصاد خانواده است.

 

وی با اشاره به آیات و روایات در موضوع روزی حلال و تأثیر آن در خانواده، گفت: معیشت حلال و تلاش برای به دست آوردن معیشت پاک و حلال موجب تداوم و پویایی خانواده است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توجه فراوانی دارند و این امر سبب شده است تا بیش از گذشته تولید داخلی رو به رشد حرکت کند.

 

وی در ادامه با بیان این مطلب که چشم ما نباید به دستان دشمنان باشد، گفت: قرآن می فرماید که در مقابل یهود صهیونیسم و استکبار بایستید و این برای آن است که چشم ما به دستان دشمنان نباشد.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید دانست که آنچه موجب صحت و بقای خانواده می شود روزی حلال است و باید به قضای حلال در جامعه ایمان بیاوریم.

 

وی با اشاره به مسأله حقوق های نجومی، یادآور شد: نامردانی که با حقوق های نجومی بیت المال را به یغما برده اند باورهای ارزشی را قبول نداشته اند و الا جرأت چنین کاری را نداشتند.

 

حجت الاسلام رضوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خانواده یعنی زن و مرد باید در کنار هم برای عمران و رشد خانواده بکوشند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و به زندگی خود با تمام مشکلات رنگ و بوی خدایی دهند.

 

وی تصریح کرد: یهود و استکبار جهانی به دنبال فلج کردن اقتصاد نظام اسلامی است و جامعه اسلامی باید با هوشیاری کامل در برابر خدعه های دشمنان قد علم کند./979/202/ب2

ارسال نظرات