۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۳۸۲۱۵
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کاشان:

سازمان هاي بين المللي اختياري از خود ندارند

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان، اظهارات بان کي مون و مقامات غربي را در راستاي تأمين منافع رژيم صهيونيستي دانست و گفت: سازمان هاي بين المللي اختياري از خود ندارند.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با تأکيد بر اينکه هيچگاه نمي توان به آمريکا و غربي ها اعتماد کرد، گفت: متأسفانه سازمان هاي به اصلاح حقوق بشري به ابزاري در دست آمريکا براي پياده کردن مقاصد خود تبديل شده اند.

 

وي افزود: تا زماني که منفعت آنها تأمين شود به عنوان سازمان هاي حقوق بشري ناميده مي شوند، اما در واقع به عنوان سازمان هاي سرکوب کننده مظلومان و آزادي خواهان عمل مي کنند.

 

حجت الاسلام محمدي اظهارات بان کي مون و مقامات غربي را در راستاي تأمين منافع رژيم صهيونيستي دانست و گفت: سازمان هاي بين المللي اختياري از خود ندارند.

 

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان با اشاره به پيشرو و منادي بودن ايران اسلامي در جهان اسلام، افزود: دشمن با توطئه به دنبال مانع شدن از پيشرفت کشورمان است، از اين رو بايد به فرامين ارزشمند رهبري توجه داشت.

 

وي با اشاره به اين اينکه طرف مقابل در توافقات به حرف هاي خود پايبند نيست، گفت: دشمن صداقتي در گفتار ندارد و نمي توان به آن اعتماد کرد.

 

به گفته وي، دشمن کينه هايي در دل دارد که بعضا در گفته شان از آن کينه ها رونمايي مي کنند و هيچگاه از دشمني با ايران کوتاه نمي آيند.

 

حجت الاسلام محمدي با تأکيد بر اينکه هر کشوري به دنبال بالا بردن ضريب امنيتي خود است، افزود: مبناي مذاکرات درباره مسائل هسته اي است و مطرح کردن مسائل ديگر بهانه اي بيش نيست.

 

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان با بيان اينکه منافقيني که صدها بي گناه را کشته اند، امروز تحت حمايت استکبار قرار مي گيرد، گفت: نمي توان ادعاي حقوق بشري دشمن را پذيرفت، چرا که ناقضان حقوق بشر را حمايت و تجهيز مي کنند.

 

حجت الاسلام محمدي با تأکيد بر اينکه ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي دشمن را شناخته و در آمادگي کامل قرار دارد، گفت: ملت ايران با زعامت رهبري تا حد جان مقاومت خواهد کرد./302/1307/ب1

ارسال نظرات