۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۴۳۸۲۱۱
مدیر مدارس حضرت مهدی مشهد:

شیرینی و شادی زندگی به ثروت نیست

حجت الاسلام نظافت با بیان اینکه شیرینی و شادی زندگی به ثروت نیست، گفت: زندگی شاد زندگی امیرمومنان(ع) و حضرت زهرا(س) و شهدایی است که به ایشان اقتدا کردند و باید از زندگی حضرت زهرا یاد بگیریم که با امکانات کم می توان شاد بود.
حجت الاسلام نظافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد جواد نظافت یزدی جمعه در همایش پیوندهای آسمانی که با حضور 264 زوج طلبه حوزه علمیه خراسان در قالب اردویی یک روزه در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد، با تبریک شروع  پیوند زندگی مشترک و با تاکید بر اینکه زندگی زوج های جوان مستدام تا بهشت باشد، به بیان خداوند در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: دعای فرشتگان در حق مومنانی است که با زنان خود به بهشت بروند.


وی با بیان اینکه مومنان همتی بلند دارند و چون عامل پیوندشان خداوند است پیوندشان ماندگار است، اظهار داشت: عامل پیوند وقتی ثروت، پول، شهوت، قدرت و حکومت باشد عاملش جدایی و دشمنی است.


مدیر مدارس حضرت مهدی(عج) مشهد با اشاره به اینکه اگر عامل پیوند خداوند باشد، ماندگار است، افزود: خداوند ابدی است و پیوندش هم ابدی است و خداوند خواسته است پیوند مومنان الهی باشد.


وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی های خانواده های نمونه و موفق جذب دیگران است، به مولفه های یک خانواده موفق اشاره کرد و گفت: خانواده موفق خانواده ای است که در زندگی دارای هدف مشترک باشد و زن و شوهر مثل جاده ای باشند که در یک مسیر حرکت کنند.


حجت الاسلام نظافت با اشاره به اینکه دنیا برای انسان ها مثل رحمی است که باید در این دنیا رشد کرد و رشد انسان ها از طریق ارتباط صحیح با دیگران است، افزود: همسر انسان می تواند مایه رشد و می تواند مایه سقوط شود و اگر درست با یکدیگر برخورد و امام زمانی رفتار کنیم وسیله رشد خود و همسر خود را فرهیم کرده ایم.


وی با بیان اینکه شیرینی و شادی زندگی به ثروت نیست، خاطرنشان کرد: زندگی شاد زندگی حضرت امیرمومنان(ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها و شهدایی است که به حضرت زهرا (س) اقتدا کردنر؛ باید از زندگی حضرت زهرا یاد بگیریم که با امکانات کم می توان شاد بود.


مدیر مدارس حضرت مهدی(عج) مشهد در ادامه با اشاره به اینکه اینکه اگر هدف های زوجین مشترک نباشد در زندگی به مشکلات برمی خورند، مولفه بعدی خانواده موفق را معنویت در زندگی دانست و افزود: سعی و تلاش زوجین باید در جهت حرکت به سوی معنویت باشد.


وی در پایان با تاکید به زوجین حاضر در همایش و با بیان اینکه شما افراد منتسب به امام زمان (عج) هستید، افزود: سعی کنید زندگی خود را امام زمانی کنید./202/859/ب1

ارسال نظرات