۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۳۸۰۸۵
آیت الله طبرسی:

دروغ گویی و جنایت در ذات دولتمردان آمریکایی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دروغ گویی و جنایت در ذات دولتمردان آمریکایی ها است، گفت: هر گونه جنایت و توطئه ای در سراسر جهان روی می دهد آمریکایی ها یک طرف آن جنایت هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به ظرفیت های ارزشمند کشور در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اگر دولت برای بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها برنامه مشخصی تدوین کند به حتم شاهد شکوفایی کشور خواهیم بود.

 

وی با تأکید بر این که نباید این ظرفیت ها به حال خود رها شوند، افزود: همگرایی و همراهی دولت و مجلس بهترین در این باره راه مناسبی جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تبیین ریشه‌های دینی و تاریخی اقتصاد مقاومتی در اسلام، اظهار داشت: دشمن از طریق محاصره اقتصادی در دوران پس از انقلاب می‌خواهد ملت را با تحریم فلج کند.

 

آیت الله طبرسی افزود: مقام معظم رهبری امسال را به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده و وظیفه همه آحاد جامعه تبیین این فرهنگ اعتقادی و اقتصادی بین مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که استکبار جهانی به دنبال تخریب اعتقادات دینی و ارزشی بین مردم است، تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانند بر مشکلات، سختی‌ها و تحریم‌ها فائق آیند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار نمی‌خواهد ملت ایران روی پای خود بایستد، افزود: اقتصاد مقاومتی سبب تقویت تولید داخلی و خودکفایی اقتصادی می‌شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حمایت از تولید داخل را یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: اما متأسفانه بخش مهمی از واحدهای تولیدی در کشور به دلیل نبود سرمایه در گردش و رکود اقتصادی، تعطیل شده یا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.

 

وی با تأکید براین که دولت باید برای حفظ بقای تولید و اشتغال در کشور حمایت های خود را از این واحدهای تولیدی بیشتر کند، تصریح کرد: اگر تولید داخل تقویت و حمایت شود به حتم بحران های اقتصادی تأثیری در اقتصاد کشورمان نخواهد داشت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که به هیچ وجه نمی توان کشور را با نگاه به بیرون اداره کرد، خاطرنشان کرد: تنها راه حل پیشرفت و توسعه کشور و همچنین جلوگیری از وابستگی به غرب بهره گیری از ظرفیت های داخلی است.

 

وی با اشاره به 37 سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب، گفت: ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی با توجه به همه تحریم ها، تهدیدها و مشکلات عزتمندانه در برابر حقوق به حق خود ایستادند و مانع از تحقق اهداف شوم آنها شدند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ابرقدرتی آمریکا به زباله دان تاریخ پیوست، خاطرنشان کرد: دیگر آمریکا نمی تواند برای ملت ها و دولت ها تصمیم بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دروغ و بدعهدی آمریکایی ها در جریان برجام نیز به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای همواره بر بدعهدی آمریکایی ها تأکید داشتند و امروز می بینیم مشکل آمریکایی ها با ملت ایران بحث هسته ای و حقوق بشر نیست بلکه آنها با اصل اسلام و انقلاب زاویه دارند.

 

وی با بیان این که دروغ گویی و جنایت در ذات دولتمردان آمریکایی ها است، تصریح کرد: هر گونه جنایت و توطئه ای در سراسر جهان روی می دهد آمریکایی ها یک طرف آن جنایت هستند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که نقش جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از تحولات جهانی و منطقه ای کاملاً روشن است، بیان داشت: آمریکایی ها به حضور اثرگذار جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف جهانی اذعان دارد. 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هر افتخار، عزت و عظمتی که کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف جهانی دارد به برکت خون های پاک شدا و از خودگذشتگی و جان فشانی های رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع است. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در نظام اسلامی همه ما پیرو رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: همه در جامعه اسلامی وظیفه دارند گوش به فرمان رهبری نظام باشند.   

 

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای انحراف نسل جوان ما به کار گرفته اند، تصریح کرد: آنها با گسترش شبکه های ماهواره ای و پایگاه های اینترنتی غیر اخلاقی در تلاس هستند هویت دینی نسل جوان ما را خدشه دار کنند./950/201/ب2

ارسال نظرات