۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۳۷۷۳۵
از سوی مدیرعامل خبرگزاری رسا؛

اهم فعالیت‌های پایگاه اطلاع‌‌رسانی فقه حکومتی تشریح شد

حجت‌الاسلام محققی با تشریح فعالیت‌های پایگاه اطلاع رسانی وسائل و ضرورت پیگیری موضوع‌های تخصصی مختلف به ویژه فقه حکومتی، رعایت رویکردهای حرفه‌ای و فنی خبری و اطلاع رسانی بیشتر با رویکرد مباحث عمقی را از اهداف این پایگاه برشمرد.
حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رفعتی که در دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته خبرگزاری رسا دو فعالیت جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: یکی عرصه مکتوب است به دلیل این که برخی از اعاظم دسترسی به اینترنت ندارند و با مکتوب بهتر رابطه برقرار می کنند، کار دیگر نیز عرصه فضای مجازی و ورود به مسأله فقه حکومتی است؛ خبرگزاری رسا حوزه اطلاع رسانی عمومی را دارد.

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا با بیان این که عموما خبرگزاری ها امکان این که به مطالب عمیق پژوهشی و علمی بپردازند ندارند، اظهار داشت: عمدتا خبرگزاری ها به دلیل رقابتی که در عرصه سرعت دارند رویداد محور شدند و رویدادها خبرگزاری ها را به رقابت وا می دارد.

 

وی ادامه داد: از این رو مجالی برای مباحث عمقی وجود ندارد، به همین دلیل تصمیم بر این شد که کارهای عمقی علمی و پژوهشی در سایت های مستقلی پیگیری شود که یکی از مهم ترین این عرصه ها موضوع فقه حکومتی است.

 

حجت الاسلام محققی با بیان این که در پایگاه اینترنتی فقه حکومتی قرار است ضمن رعایت رویکردهای حرفه ای و فنی خبری و اطلاع رسانی بیشتر با رویکرد مباحث عمقی پرداخته شود، ابراز داشت: در این سایت رقابت هایی همانند سرعت معیار نیست.

 

وی عنوان کرد: در پایگاه اینترنتی فقه حکومتی دقت و انعکاس مطالب علمی از ارزش بیشتری برخوردار است، این پایگاه اطلاع رسانی 9 سرویس دارد که عبارت از سیاست، جامعه، فرهنگ وهنر، اقتصاد، حقوق، علم و فناوری، مکتب دفاعی، مسائل مستحدثه و چند رسانه ای است./1323/پ202/ی

ارسال نظرات