۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۷۰۷
ریيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل:

یکی از اهداف تخريب بقيع از بين بردن فرهنگ توسل به اهل بيت بود

ریيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل از بين بردن فرهنگ توسل به اهل بيت را از اهداف تخريب بقيع دانست و گفت: وهابيت کوردل و بي خرد با اين اقدام خود تلاش کردند مانعي براي نفوذ و گسترش اسلام ناب در قلوب مسلمانان بتراشند، غافل از اينکه نه تنها ياد و نام ائمه معصوم با هدم و نابودي نشان‌هاي مزار ايشان از خاطر مسلمانان پاک نمي‌شود.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت‌الاسلام سميع الله مردان ظهر امروز در آستان مقدس محمد هلال بن علي با گراميداشت 8 شوال سالروز تخريب قبور ائمه بقيع گفت: ائمه معصومين(ع) راه نجات و نور هدايت امت‌ها هستند و وهابيت به خيال باطل خود مي خواهد اين نور را خاموش کند.

 

وي هشتم شوال را روز غمبار تاريخ اسلام ناميد و يادآور شد: در اين روز، مدعيان دروغين پيرو سيره رسول اکرم(ص) با هجومي وحشيانه به قبرستان بقيع، آرامگاه امامان معصوم(ع) را ويران کردند.

 

حجت‌الاسلام مردان، از بين بردن فرهنگ توسل به اهل بيت را از اهداف تخريب بقيع خواند و افزود: وهابيت کوردل و بي خرد با اين اقدام خود تلاش کردند مانعي براي نفوذ و گسترش اسلام ناب در قلوب مسلمانان بتراشند، غافل از اينکه نه تنها ياد و نام ائمه معصوم با هدم و نابودي نشان‌هاي مزار ايشان از خاطر مسلمانان پاک نمي‌شود که ديدن هر باره صحنه غمبار قبور مطهر آنها، عشق و ارادت را در دل‌هاي شيفتگانشان شعله ورتر مي‌کند.

 

وي با اشاره به اينکه استعمار غربي صهيونيستي، کم‌هزينه‌ترين و موثرترين شيوه براي ضربه‌زدن به اسلام حقيقي را استفاده از گروه‌هاي تکفيري و وهابي مي داند، تصريح کرد: وهابيت، تحت نام اسلام و تعاليم پيامبر اعظم (ص)، بزرگترين ضربات را بر پيکره جامعه اسلامي وارد کرده و با صهيونيسم پنجه در پنجه هم انداخته و با نام دين، انسانيت را ذبح مي‌کند که نمونه آن را در اقدامات وحشيانه داعش در سال هاي اخير شاهد هستيم.

 

عضو شوراي فرهنگ عمومي آران و بيدگل با تاکيد بر اينکه جريان تخريب بقيع تنها اقدام غير منطقي و غير عقلايي تفکرات وهابي نبود، تصريح کرد: تخريب قبور امامين عسکريين(ع) در سامرا، تخريب مزار اويس قرني، عمار ياسر و وابصه بن معبد الاسدي، تلاش براي تخريب حرم مطهر حضرت زينب (س) و حضرت سکينه (س)، تخريب مرقد اصحاب پيامبر (ص) و نبش قبر علماي صوفيه در ليبي تنها گوشه‌اي از وحشي‌گري جريان‌هاي منتسب به وهابيت و تکفيري‌ها است.

 

حجت الاسلام مردان، با اشاره به اينکه وهابيت تکفيري ريشه در تحجر و بازگشت به دوران جاهليت دارد، تصريح کرد: وهابيت ساخته دست استکبار و صهيونيست با هدف اختلاف بين مسلمانان و تحريف چهره واقعي اسلام ناب محمدي بنا شده است، از اين رو وحدت و انسجام مسلمانان اعم از شيعه و اهل تسنن لازمه مقابله با اين فرقه تکفيري است.

 

ریيس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل با يادآوري اينکه اقدامات شوم وهابيت محدود به شيعه نمي شود، يادآور شد: تمامي جهان اسلام و علماي تشيع و اهل سنت بايد در مقابل جريان وهابيت بايستند و به استناد آيات قرآني، پيروزي نهايي با امت اسلام ناب محمدي (ص) و پيروان حق و حقيقت خواهد بود./1307/202/ب3

ارسال نظرات